Více závad na jednu reklamaci - jak je to s vrácením peněz?

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Předseda 14. 1. 2009 16:34

mark: nn stejnou věc. Jedná se tu o telefon. Ono nedodělků je tam víc, ale zrovna vyhledávání od CH vim, že neopraví. Takže proto se ptám jestli se to dá rovnou při příjmání do reklamace označit za závadu, která mi brání v užívání věci a že v případě neodstranitelnosti chci odstoupit od kupní smlouvy.
Je to tak možný nebo ne-e?
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vizitix 22. 3. 2009 21:43

Tak mohu potvrdit, že při uplatnění 4 závad při jedné reklamaci mi v O2 vrátili peníze. :)
Unknown Pleasures
vizitix
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 7. 1. 2010 20:38

Tak můžu potvrdit, že u T-mobilu se se mnou chtěli dohadovat, že nic o odstoupení smlouvy do protokolu nesmím napsat, že peníze nevrátí, že musím mít 4 reklamace jednotlivé.
A skutečně, teď poslali zprávu, že je telefon opravený, takže mojí volbou o odstoupení od smlouvy se nezabývali.

Co teď, mám psát na centrálu, nebo to vyzvednout? Já už ten bazmek nechci :-S
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 9. 1. 2010 01:00

A uvedl jsi tedy při příjmu do reklamace, že žádáš o odstoupení od kupní smlouvy, nebo ne? Nemusí to být čtyři jednotlivé reklamace (a vůbec, právo nehovoří o reklamacích jako takových, ale o vadách), ale velmi záleží na tom, jestli servis udávané vady objevil. Protože jestli ne, tak ten telefon mohl "pouze" opravit naprosto oprávněně. Nejdřív bych si asi zjistil, jak se servis vyjádřil v servisním protokolu a pak se uvidí.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 9. 1. 2010 13:27

Právěže přes protesty personálu jsem tam napsal, že chci vrátit peníze, nejlepší je, že k protokolu přicvaknou list, kde je napsané to o té volbě řešení a přitom se normálně hádali, že nic takového není možné.
K závadám-nefunkční reprák je bez diskuzí, pokud budou chtít popřít to připojení k PC, tak nevím jak, nevzali si šňůru, třeba je vadná šňůra...
Předchozí dvě vady nikdo nezpochybnil, napsali jen oprava, výměna plochého kabelu a přehrání firmware.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 9. 1. 2010 20:56

Byly na telefonu v momentě reklamace 3 různé současné závady? Z popisu jsem to nepochopila. Pokud ano, nárok na odstoupení od smlouvy je.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 10. 1. 2010 20:18

Ne, byly 2 při první reklamaci a dvě teď . Předtím se o různosti závad nikdo nebavil a teď je nepopiratelná. Tedy můžou mi tvrdit, že jim to s PC fungovalo, ale vzhledem k tomu, že jsem soft přeinstalovával asi 8x, mi to přijde dost odvážné tvrzení.
Navíc nejsem sám, komu se to stává, teď to bylo na živě.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kejki3 14. 1. 2010 16:30

Takže závada při synchronizaci telefonu se neprojevila. Nabiju starej a nechám si to přehrát u nich, už mě to stálo tolik času a nervů, že tu 100,- do toho vrazím.
Vsadím se, že další závada se objeví než skončí záruka.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Čtenář
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků