Vyučtování mobilního internetu od T-Mobile za 55 000 kč

Tady můžete řešit otázky týkající se dědění, diskriminace a další.

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod iwigirl 10. 1. 2008 10:10

tak to je moc fajn, gratuluji :-)
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zamis 10. 1. 2008 12:15

tez blahoperju. co rict, jsou to zlodeji nejvyssiho kalibru. me se stalo neco podobnyho s tim rozdilem, ze jsem ucty platil pres inkaso. vtip je v tom, ze ve chvili kdyz mi prisel vypis (cca 3 az 4 dny po skonceni zuctovaciho obdobi), tak ti dacani uz meli penizky hezky u sebe, protoze prikaz k uhrade posilaji okamzite po skonceni zuctovaciho obdobi. takze ja skoncil bez penez a tri mesice se jsem to z nich tahal spatky. ja rikam, zlodeji nejvetsi.
Když spočítat znáš hromadu svých zisků a na jediný hod vše riskovat, zas po prohře se vracet k východisku a nezavzdychnout nad mořem svých ztrát, pak vítěz na širé jsi zemi.

Já jsem ten člověk, před kterým Vás rodiče varovali.
zamis
Legendární avatar Pauzy
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 10. 1. 2008 16:34

Dobrý den,

jsem opravdu upřímně rád, že to dobře dopadlo. Je fascinující, že stále v dnešní době je zákazník sponzor těchto společností a sám se musí starat o to, aby případná chyba byla napravena.

Reklamy, obchodní zástupce, zisky atd. atd. mají na zajímavé úrovni, ale zbytek světa je prostě jen ,,nula co musí platit".
Když už je někdo upozorní na chybu a je jasné, že se opravdu jedná chybu, měli by mít povinnost peníze vrátit (zrušit příslušnou fakturu) a vše řešit daleko rychleji, či zaplatit zákazníkovi nějaké penále - třeba ve formě prominutí jedné měsíční platby apod. Myslím, že pak si možná jejich přístup a systém trochu pozměnil.

Ne, je to BOHUŽEL tak jak jste napsal. Odpouští Vám tuto částku v rámci dobrých vztahů se zákazníky.
Tak mám trochu pocit, že tu máme nové božstvo :hm :?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 12. 1. 2008 17:20

Též graguluji k víceméně úspěšnému vyřešení problému. Osobně bych doporučoval poohlédnout se po jiném operátorovi. Sice je to +- všude stejné, ale T-Mobile v těchhle podle mého názoru maximálně prasáckých praktikách vcelku exceluje. Jsou to jeho prodejci (nejen ti najatí, ale i zaměstnanci), kteří se vtírají do domácností a ukecávají starší lidi na dvouleté úvazky. Jsou to i různé od operátora aktivované "služby zdarma" za které se po nějaké době platí a zákazník si je musí aktivně zrušit sám, jsou to svévolně prováděné změny v konfiguraci služeb (například aktivace hlasové schránky). V poslední době pak slavný tarif Mých 5 a nenápadné měnění ceníku (posílání SMS z t-zombies na vybraných 5 čísel stojí stejně jako na čísla ostatní - tedy 3x více). Nemohu nevzpomenout ani jejich "úžasný" 4G internet, kdy zákazník nemá šanci zjistit do čeho jde, protože připojení v prodejně jede jak blesk, pár desítek metrů od prodejny už tomu tak zdaleka není, nic není garantované - jen, že zákazník musí platit.

Mimochodem, není to jediná telekomunikační firma, která si ze svých klientů dělá více srandu. Mám úžasný příběh s internetem od Volný. Ten zatím probíhá, ale až skončí, určitě si ho nenechám pro sebe (změna jedné služby na druhou trvá více než 2 měsíce, účtování deaktivačního poplatku za službu, která nebyla deaktivovaná, lži, výmluvy, vzájemně si odporující informace z infolinky, neodpovídání na maily, arogance, ...)
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 12. 1. 2008 19:57

Slonik

Ano, je to bohužel hanba. Já mám zkušenost s Telefónicou O2, nebo jak se to teď jmenuje.

Kamarád koupil dceři mobil, hned ji nechal deaktivovat úplně všechno, kromě volání a sms. Jednou (je to malá holka) si hrála s mobilem, kamsi se připojila a prásk 450,-kč kredit byl fuč. Nejde ani tak o těch 450,-Kč, ale o to, že jí někdo zase sám o své vůli aktivoval, jejím otcem zablokované služby.
Srandovní na tom je, že se toto opakovalo ještě jedenkrát. Jenže v tu chvíli na to přišel její otec přímo. Nastavoval jí něco na mobilu a zkusmo si testnul jakési připojení a prásk .... vono to zase fungovalo. Hned to vypnul a ,,žhavil drát". Operátorka mu ,,suše" vysvětlila, že oni nic neaktivovali, že to není možné atd. atd. - Takže si to nechal zase blokovat a současně si napsal den, čas i jméno osoby se kterou mluvil a toto také oznámil operátorce, pokud by zase ,,náhodou" něco bylo aktivní.

U T-Mobile je velmi známé jeho opakované (uživatelem nechtěné) služby ,,hlasová schránka" - tak jak jsi to popsal.

Těch věcí je opravdu hodně a nejsou to výmysly lidí a příběhy typu ,,jedna paní povídala". Je to hnusné arogantní jednání s vědomím své (určité) jedinečnosti na trhu. Povětšinou to není osobní selhání jedince, ale příkaz někoho z vedení - zřejmě aby se již tak vysoké zisky ještě ,,dofoukly".
Já bych jim ty peníze přál, kdyby jim alespoň trochu na zákaznících záleželo atd. atd.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 12. 1. 2008 21:03

Nejhorší je, že když to pak chce člověk deaktivovat, tak se ho snaží přesvědčovat, že je to cool služba a je vlastně zdarma, takže o co jde. Na to jim říkám, že mají zavřít svojí marketingovou příručku ze školení a udělat to co jako zákazník chci. Rovněž je dobré, pokud plkají něco čemu člověk moc nerozumí (názvy nějakých služeb), tak říct, že nevím o čem mluví a že chci, aby nastavení služeb uvedli do původního stavu.

Pro komunikaci s infolinkou se mi osvědčilo říct na úvod větu: "Pro zlepšování kvality vašich služeb je hovor i na mé straně monitorován". Hovory s infolinkami si nahrávám, protože je pak docela vtipné když dělají jako že nic neví, vylíčit jim co už firma slíbila včetně jmen operátorů, datumu a času hovorů a tak dále.
Naposledy upravil Slonik dne 12. 1. 2008 21:10, celkově upraveno 1
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 12. 1. 2008 21:08

Slonik

jo, toto již také využívám. Operátorce oznámím, že i já náš hovor monitoruji a nahrávám, a to z důvodu, abych si nemusel psát případné poznámky, či dokonce je znovu obtěžovat telefonátem :-)

Jednou, možná dvakrát jsem hovor opravdu nahrával - šlo o problém známého s pevnou od Telefonici. Málem mně nestačila kapacita pásky na záznamníku, jak si hovor přehazovali od ,,čerta k ďáblu".
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod netwar 12. 2. 2008 15:56

Já měl podobný problém také s T-mobile kde jsem si nechal aktivovat internet+ za 699,- Po měsíci mi ale přišla faktura za internet+ 2500,- Tak jsem se samozřejmě ohradil, že toto platit nebudu a oni mě přesvědčovali, že u nich je všechno v pořádku. Pak se ale zjistilo, že člověk, který měl aktivovat službu tak na to zapoměl a několik dní šel internet za standartní nabídku hot spot.

Co se týče nesmyslů, že nejdříve zaplatit a pak vrátit je to tak, že se jim nechce v dalším účetním období stornovat fakturu, protože by jim to dělalo bordel v účetnictví, ale to nikoho zajímat nemusí.
netwar
Návštěvník

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků