Dobrý den,
nevím na koho se obrátit se svým problémem, tak si dovoluji napsat Vám.
V letošním roce, si dcera k paušálu od společnosti T-Mobile přidala i službu internet "Akce měsíc zdarma" a stím , že si k paušálu za volání bude platit internetové služby v ceně 800 kč. Ale až po měsíci.
Jaké bylo její překvapení, když přišla faktura za internet 55 000 kč!
Při dotazu ve značkové prodejně ( kde byl internet aktivován )jí zdělily , že je to chyba. Při komunikaci se společností T-Mobile, to skončilo tak, že pohledávku předali firmě, která vymáhá dluhy. Po rozhovoru dcery s právničkou této firmy a zaměstnankyní T-Mobile, která internet aktivovala, jí bylo zděleno : "Že je to chyba T-Mobile, ale jelikož je již vystavená faktura, tak se stím nedá nic dělat. Prý po zaplacení dluhu , dostane spět tuto částku."
Celkem byla služba využívána jeden měsíc ( akce zdarma ) a druhý měsíc do doby, než přišla faktura . Tedy 2 měsíce. (Udajně "zapoměli aktivovat právě službu Internet").
Podobný případ se dceři stal již první měsíc, kdy jí bylo naučtováno 3000kč navíc, ( zapoměli aktivovat volání zdarma na jedno číslo ). Je pravda, že po zaplacení ji byla tato částka vrácena. Podotýkám, že dcera je na mateřské dovolené, a částka 55 000 kč, je pro ni nedosažitelná.
Prosím co dělat ?
Vždyť musí být nějáka obrana proti již vystavené faktuře ? To vám může kdokoli, kdo má s vámi peněžní vztah, poslat fakturu (omylem) na 1 000 000 kč a vy jí musíte zaplatit? Místo 1 000 kč?
Velice se omlouvám, ale nevím kam se obrátit.