Vyučtování mobilního internetu od T-Mobile za 55 000 kč

Tady můžete řešit otázky týkající se dědění, diskriminace a další.

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Arepo 22. 11. 2007 10:56

Dobrý den,
nevím na koho se obrátit se svým problémem, tak si dovoluji napsat Vám.
V letošním roce, si dcera k paušálu od společnosti T-Mobile přidala i službu internet "Akce měsíc zdarma" a stím , že si k paušálu za volání bude platit internetové služby v ceně 800 kč. Ale až po měsíci.
Jaké bylo její překvapení, když přišla faktura za internet 55 000 kč!
Při dotazu ve značkové prodejně ( kde byl internet aktivován )jí zdělily , že je to chyba. Při komunikaci se společností T-Mobile, to skončilo tak, že pohledávku předali firmě, která vymáhá dluhy. Po rozhovoru dcery s právničkou této firmy a zaměstnankyní T-Mobile, která internet aktivovala, jí bylo zděleno : "Že je to chyba T-Mobile, ale jelikož je již vystavená faktura, tak se stím nedá nic dělat. Prý po zaplacení dluhu , dostane spět tuto částku."

Celkem byla služba využívána jeden měsíc ( akce zdarma ) a druhý měsíc do doby, než přišla faktura . Tedy 2 měsíce. (Udajně "zapoměli aktivovat právě službu Internet").

Podobný případ se dceři stal již první měsíc, kdy jí bylo naučtováno 3000kč navíc, ( zapoměli aktivovat volání zdarma na jedno číslo ). Je pravda, že po zaplacení ji byla tato částka vrácena. Podotýkám, že dcera je na mateřské dovolené, a částka 55 000 kč, je pro ni nedosažitelná.

Prosím co dělat ?

Vždyť musí být nějáka obrana proti již vystavené faktuře ? To vám může kdokoli, kdo má s vámi peněžní vztah, poslat fakturu (omylem) na 1 000 000 kč a vy jí musíte zaplatit? Místo 1 000 kč?

Velice se omlouvám, ale nevím kam se obrátit.
Arepo
Čtenář

Odeslat příspěvekod polda 22. 11. 2007 14:09

nezbývá než si tuto částku nějak půjčit.Ono bohužel takto funguje.
polda
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Player. 22. 11. 2007 17:12

Podla mna sa nechala velmi lacno odbit dakou slecnou z t-mobilu, ktora ledva ukoncila stredna skolu. Ja som tiez riesil jeden problem v T-mobile, pricom som sa asi hodinu musel hadal s jednym debilom a aj tak som nic nedosiahol. Tak som si nechal zavolat sefka a za 5 minut boli vsetci spokojni.

To je jednoducho hlupost aby nevinny clovek platil za chyby druhych.
Player.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 22. 11. 2007 17:14

ano, volat na infolinku je ztracený čas. Do prodejny a nejlépe poslat písemný dopis na reklamační oddělění :)
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Player. 22. 11. 2007 17:40

A hlavne sa netreba nechat odbit Ferom a Marienkou za pultom pri pokladni.
Player.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arepo 23. 11. 2007 05:10

Děkuji vám všem.
Arepo
Čtenář

Odeslat příspěvekod averton 27. 11. 2007 17:12

neplatit. Ak je to chyba, tak je to chyba T-Mobilu cize je to de facto spor medzi firmou co ma na starosti vymahanie a T mobilom. Na ziadne "vyhrazky" nereagovat a ak nebude rozumna rec s T-Mobilom, obratit sa na pravnika.
it´s all about priorities :D
averton
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tark 28. 11. 2007 22:01

jinak třeba na foru na mobilmanii byly podobne pripady, ze si treba borec prehodil simku a prisla faktura na 30t... pry to nejak odpustili ci co, tak nvm
tark
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ES0 29. 11. 2007 03:58

bych si pockal na nazor zdejsich pravniku
Nachystejte uzenáče, na snídani jsem zpátky!
RED DWARF RULEZZZZ!!!
ES0
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 29. 11. 2007 15:34

já bych to neplatila a písemně okamžitě reklamovala. V podmínkách sice asi mají, že reklamace nestaví spatnost faktury, do dopisu bych však napsala, že se jedná o velice vysokou částku a dotyčná jí nedisponuje.

Dopis zaslat doporučeně s dodejkou na reklmační oddělení T-Mobilu.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arepo 7. 12. 2007 07:50

Předem, chci poděkovat za Vaše názory a rady.
Zatím jsem ve fázi dopisování a emailování s reklamačním oddělením.
V pondělí mě v dopise zdělily, že je vše v pořádku, SIM karta byla aktivovaná na internet+ .

Stále mě ale chybí vysvětlení, kde vzali tuto obroskou částku, když v odpovědi zdělily, že SIM karta byla aktivována správně. (čekam na jejich odpověď). Když byl 1 měsíc zdarma a po měsíci měl naskočit paušál na 800kč. ( v den konce "zkušebního období" dcera volala operátorku a ta ji zdělila, že následující den nabíhá paušál 800kč )
Dcera využívala ten měsíc zdarma a do doby než přišla faktura, místo na 800kč (+ paušál za volání ) tak na 55 000kč.

.......čekám na další jejich odpověd.
Ještě jednou děkuji.
Arepo
Čtenář

Odeslat příspěvekod kromec 7. 12. 2007 08:17

Zkusil bych se zeptat v poradne SOS(sdruzeni ochrany spotrebitelu) http://www.spotrebitele.cz . Mozna uz to tam resili tak zkus i prohledat online poradnu.
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 7. 12. 2007 17:16

kromec: Sdružení sotřebitelů dotyčné podá odpověď troufám si říci stejnou nebo hodně podobnou té mé :)
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 7. 12. 2007 23:39

iwi ví co říká, já si dovolím jen z pohledu laika ...


Jestliže je nade vší pochybnost, že částka Vám vyúčtovaná je chybná, a dokonce to uznává i zástupce společnosti, jež tuto částku fakturuje, zcela určitě bych nic neplatil.

Neznám přesné smluvní podmínky T-Mobile, ale dovolím si říct, že pokud je v ní obsažena určitá klauzule, jež zavazuje protistranu k úhradě i chybně vystavené (,,brutálně" vysoké) faktury, pak je toto ustanovení výrazem diskriminace. Pakliže navíc společnost i přes vědomí své chyby, bude postupovat tak, že příslušnou částku nechá vymáhat, nejedná, dle mého názoru, zákonně. Celé toto je ve Vašem případě umocněno i fakturovanou částkou, která by ve chvíli teoretického zaplacení (Vaší dcerou), ji mohla způsobit závažné finanční problémy - škodu. Řekněme, že by si na to musela vzít někde úvěr atp. , tudíž veškeré poplatky, ztráta času, peníze zaplacené za nutnost hlídání dítěte profesionální chůvou .... by byly teoreticky i prakticky vyjádřitelnou škodou.

Zásadně důležité je upozornit T-Mobile věrohodným a doložitelným způsobem, o jejich pochybení - podat tzv.: Reklamaci, aby vše přešetřili a vystavili náhradní fakturu se správnou částkou. To, že jim tento postup neumožňuje jejich systém apod. je čistě jejich problém.

Na Vašem místě bych jednal slušně, ale velmi tvrdě, neboť jinak je opravdu možné, že budou zkoušet, co vydržíte. Zarážející na této situaci je i to, že u Vaší dcery k ní došlo již podruhé. Pokud bych chtěl být šťouravý, pak mě napadá myšlenka, že TM potřebuje zřejmě rychlé úvěry od svých nových zákazníků.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arepo 10. 1. 2008 08:22

Děkuji Všem za podporu a rady. V pondělí přišla odpověď na reklamaci ve které píší, že odpouští částku za internet a je třeba zaplatit jenom paušál za volání. Což je v pořádku.
Nedovedu si představit, že kdyby se člověk neozval, tak jsou bohatší o tolika peněz.
T-Mobile ale stejně nepřiznal svoji vinu, ( "v rámci dobrých vstahů se zákazníky , tuto částku odpouští" ).
Ale i tak jsme velice spokojeni.
Opravdu se vyplatí jit za tím a nenechat se odradit. Byl to několika měsíční boj, ale vyplatil se.
Děkuji všem.
Arepo
Čtenář

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků