Dobrý den.
Chtěl bych podat stížnost na autoservis DYTRYCH(Plzeň 2 Slovany). Autoservis se chová velice neprofesionálně. Dal jsem si k nim opravit automobil Ford Mondeo 2009, které nechtělo nastartovat a nemohlo detekovat klíč. Majitel servisu mi řekl, že nemůže hned udělat diagnostiku auta, ale že to bude asi chyba řídicí jednotky a že oprava mě bude stát 100 000 Kč. S danou částkou jsem nesouhlasil a dohodli jsme se, že se použije starší řídicí jednotka a to vyjde na 25 000 Kč. Bohužel tu částku jsem mu v zakázkovém listě podepsal, protože mi řekl, že je to jenom cena "co kdyby". V 8.den jsem volal do servisu co je s autem a majitel mi řekl, že ještě vůbec netuší. Co jak jsem zjistil na internete, tak servis mi musí do 7 dní říct jaké jsou na autě závady. V 9.den jsem přišel do servisu osobně a bylo mi řečeno, že auto je už opravené a musí se nastavit jenom správné řazení. Majitel servisu mě vůbec neinformoval, že konečně zjistil jaké byli na autě závady a bez mého souhlasu všechny závady opravil. Žádal jsem od něho nový zakázkový list, kde napíše všechny závady a cenu kolik budou stát. Ten mi odmítl vystavit, že všechno budu mít na faktuře. I když jsem s tím nesouhlasil, nedalo se s ním dohodnout. V 12.den mi volal, že si můžu vyzvednout auto, ale už po mě žádal 48 614 Kč. S danou částkou jsem nesouhlasil a tak jsem volal právnikovi jak mám dál postupovat. Ten mi doporučil, že to mám řešit se soudním znalcem a pak následně soudním konáním. To je ale moc zdlouhavý a bude to stát další finance.
Můžete mi, prosím, poradit jak v této věci dál postupovat, protože cena za opravu se mi nezdá adekvátní.
Děkuji moc předem za odpověď
S pozdravem Lehocký