Reklamace - pošta mi patrně ztratila zasilku

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Rop 20. 1. 2008 16:09

tak jeste jednou ... lhůta 30 dnů běží od doručení zásilky prodejci .... a kdy že tu zásilku ČP doručila?
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 20. 1. 2008 18:16

podle nich 10. 1. si to vyzvedli, to mi rekli na poste. V CZC mi rekli, ze tam toho maji hodne a ze to jeste vsecko neotevreli
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Mobil-man 21. 1. 2008 16:07

dneska mi konecne prisel protokol s prijetim, ovsem docela me zarazilo to, ze tam je napsany, ze to prijali jako CZC 20.1. a oprava bude do 20.2.
To je samozrejme chyba, oni si tu zasilku vyzvedli uz 10. 1. - ze jim lezela na sklade je snad jejich chyba ne? Preci nebudu cekat 14 dni, nez si neco rozbali...
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Benjamin 21. 1. 2008 18:42

Ano, jak dlouho jim to lezelo nerozbaleny je jejich problem - nezdrahal bych jim napsat a zminit se, ze podle Ceske Posty dostali zasilku uz 10.. Je docela mozne, ze je tim motivujes, aby servis, kam to poslali, trochu popohnali.
Umělá inteligence není soupeř pro přirozenou hloupost.
Benjamin
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 21. 1. 2008 19:08

jj, uz jsem jim to napsal. Uvidime, co mi odpovi...
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod 4daPeace 24. 1. 2008 01:08

Co odpověděli?
4daPeace
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Mobil-man 24. 1. 2008 16:07

Dobrý den,

děkuji za informaci, reklamace bude vyřízena do 30ti dnů od převzetí zásilky.
S pozdravem z/quote]

... tak uvidime, ale jestlize presahnou ten puvodni termin, tak budu chtit vratit penize. Zatim je dost casu... pak se ozvu, jak se to udelalo :D
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod squash.man 19. 2. 2008 11:07

Taky se mě stalo, že na www stránkách pošty se má zásilka vůbec neobjevila, ale přímo na poště mě řekli, že v pořádku dorazila. Paní pošťačka mě pak napsala nějaké zázračné tel. číslo, na které si mám zavolat pro sledování zásilky.... prý to po telefonu je jistější než na internetu. Bohužel jsem to číslo někam založil.
squash.man
Čtenář

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků