Reklamace - pošta mi patrně ztratila zasilku

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Mobil-man 14. 1. 2008 16:50

Ahoj, bohužel mám sekundární problém s reklamací.
U CZC jsem reklamoval graf. kartu, všechno v pohodě, balík jsem odeslal na jejich adresu, ale ani po týdnu mi czc nepotvrdili, že něco přijali... tak jsem se ji pokusil vyhledat přes sledování zásilek a tam mi to píše, že není v evidenci, tudíž ji patrně ani neodeslali z pošty!"
Na podacím lístku je uvedena cena zásilky ... co mám udělat, krom toho, že tam ještě zajdu se zeptat, jestli to odeslali, aby mi případně vyplatili hodnotu toho balíku?
Děkuji
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Maty.Lara 14. 1. 2008 16:55

Myslim, ze bys mel zajit na postu a zadat potvrzeni, ze zasilku dorucili. Pokud se tak nestalo, meli by Ti dat vedet, kde se zasilka nachazi. Pokud Ti ji ztratili, mel bys mit nejaky doklad od te kraty, kterou si mel v tom balicku (mamky znamy posilal hodinky na reklamaci, posta mu balik ztratila, uvnitr toho baliku mel vechny doklady o tech hodinkach... posta mu celou castku nezaplatila... ze neni dukaz, co v te zasilce bylo). A nejlepe asi nejakeho svedka, ktery videl, co bylo v tom balicku. Preji hodne zdaru.
Muze-li se neco pokazit, tak se to taky pokazi.
Maty.Lara
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 14. 1. 2008 17:15

Normálně to reklamuj na poště. Pokud jsi udával balík s cenou (pojištění) měla by ti pošta vyplatit příslušnou částku. Pokud jsi chtěl ušetřit pár korun a poslal balík bez ceny, vyplatí ti náhradu podle hmotnosti balíku, což je bohužel pár desetikorun.

Podmínky pro reklamaci jsou stanoveny v dokumentu Poštovní podmínky ( http://www.cpost.cz/data/psc/zps.pdf ), poměrně polopatický postup je i na portálu veřejné správy ( http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/ ... &o=&prvky= )
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 14. 1. 2008 17:33

vyborne,
ano na podacim listku je udana cena. Doklady o te karte samozrejme mam, v tom baliku byly kopie, ktere si zadalo CZC.
a svedci... krom toho, ze jsem to balil ja, tak by mohl byt jako svedek muj otec? :D
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Slonik 14. 1. 2008 18:11

Myslím, že pomůže cokoliv. Na druhou stranu, platí to pojišťovna, takže ČP by moc prudit neměla - leda že by ses dožadoval nějaké přemrštěné částky. Pokud to byla nějaká 8800 GTX nebo Quadro FX za patnáct a více tisíc, možná budeš mít problémy, ale jinak bych to moc komplikovaně neviděl.

Nevím jak je to teď, ale když jsem naposledy reklamoval zásilku (už docela dost let), pošta vybírala poplatek 50,-, který v případě oprávněné reklamace vrátila. Možná už to zrušili, ale dodávám to jen pro úplnost, aby ses nedivil ;-)
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 14. 1. 2008 19:03

nee vubec to neni draha :) jde o desetinu tebou uvadene castky.
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Slonik 14. 1. 2008 20:21

Tak to bych viděl skoro bezproblémově. I když náhoda je blbec. Dej vědět, jak to dopadlo ...
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 17. 1. 2008 17:54

no tak se to vyresilo.
Posta to poslala, ale z neznamych duvodu se ta zasilka nedostala do databaze...
ale mel bych teda jeste jeden dotaz.
Czc mi nepotvrdil zatim, ze ji prijaly, jelikoz pry toho maj tedka po Vanocich moc a zbyvaji jim tam nejaky nerozbaleny zasilky... mno dobrej, ale uz to je 10 dni od poslani.
Odkdy se pocita lhuta reklamace? Od data odeslani nebo data prijeti obchodem? (dival jsem se do FAQ, ale nefunguje vam tam odkaz). Docela me prekvapil ten laxni pristup... pokud to 10.1 vyzvedli, tak ze od ty doby to ani CZC nedokazali rozbalit a evidovat
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Benjamin 17. 1. 2008 18:00

Lhuta reklamace se pocita od doruceni.
Umělá inteligence není soupeř pro přirozenou hloupost.
Benjamin
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 17. 1. 2008 19:50

skvely, diky... takze to uz je jejich vec, jestli jim to lezi na sklade nebo to je u vyrobce...
akorat ja, ze si na to asi pockam, pac mi psali, ze u vyrobce to bude tak 2-3 tydny... a kdyz jeste oni to takhle zdrzuji.
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod lu.kas 17. 1. 2008 20:41

Jako cos to posilal? Do ty databaze pro sledovani se totiz zahrnuje myslim jenom Obchodni balik, Profi balik a zasilky EMS (nebo tak nak)... :)
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 18. 1. 2008 09:12

Mají na to 30 dní, jak dlouho jim to bude ležet na skladě, je jejich problém. U CZC bych se reklamace nebál - řeší je velmi vstřícně. Rozhodně nemají problém s nedodržováním lhůt.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 18. 1. 2008 16:05

normalni obchodni balik to byl... prave proto to je dost divny vid:D
ale posta potvrdila, ze si to tam v pribrami vyzvedli, takze v pondeli zavolam do CZC, jak to vypada - pokud to jeste nebudou mit ani rozbaleny, tak to bude jejich problem, oni musi tu lhutu dodrzet.
Mobil-man
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Rop 19. 1. 2008 11:02

A co myslíš že ti řeknou? ... že balík přijali? to víš ... a myslíš že ti řeknou i něco víc? když jim tam zavoláš a do konce lhůty jim bude stačit ještě cca 27 dní ... :roll:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 19. 1. 2008 11:31

no alespon to by mi mohli rict, protoze pres mail me ujistovali, ze mi automaticky prijde potvrzovaci, jakmile tu zasilku v CZC rozbalej a preposlou vyrobci na posouzeni.
BTW bude jim zbyvat 19 dni... v pondeli
Mobil-man
Nadšenec

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků