carreaum17
zda výrobek reklamovat, či nikoliv záleží na Vás (Tobě).
Pokud je možné přední kryt mobilu ,,uživatelsky" sundat, pak bych ještě zkusil, jestli není začernalé, jen krycí sklíčko. Vzhledem k tomu, co jsem si zde přečetl - co uvádíte, tak zřejmě ne.
Osobně bych mobil reklamoval, jistě nestál 5 korun. Bohužel je třeba se připravit na situaci, kdy servis využije celou délku zákonem stanovené lhůty.
Při předávání MT do servisu, bych situaci opravdu jasně a důkladně vysvětlil a předvedl. Také bych se zajímal o to, co je napsáno v ,,Reklamačním protokolu", jaký je popis vady. Pro Vás je důležité, aby vada byla jasně popsána, tak aby později nemohlo dojít k jejímu případnému zaměnění ze strany servisu za připadnou vadu jinou, nebo dokonce, aby nedošlo k situaci, kdy Vás servis ,,obviní", že toto poškození jste si způsobil (až nyní-později) sám.
I v takovémto případě je třeba trvat na svém - mobil poškozen byl, ihned byl také reklamován.
BTW: píšete, že je ,,flek" vidět pouze na černém pozadí, ale na zde uvedeným fotkách, je viditelný i na modré
BTW2: nevím, kde jste přístroj kupoval, ale nešlo jej vrátit ,,bez důvodu" do 14ti dnů od zakoupení? Na internetu je to běžné, a dokonce i některé kamenné obchody toto nabízejí.