Stránka 1 z 2
koupě přes internet - odstoupení od smlouvy
Napsal:
17. 12. 2007 16:03
od kiurcher
Koupil jsem si pres internet novy mobil, prodejce mi ale poslal mobil ktery byl uz drive pouzivany. Do 14 dnu jsem ho poslal zpet, pisemne jsem odstoupil od smlouvy a zadal jsem vraceni penez. Prodejce na toto vsak neni ochoten pristoupit a penize nechce poslat.
Chtel bych vedet jak mam dal postupovat. Jak se to dava k soudu, jake dokumenty budu potrebovat atd. Nebo si mam najmout pravniho zastupce? Mozna lama dotaz, ale nechci aby mne tam pak odpalkovali.
Napsal:
17. 12. 2007 16:17
od Mathey
neporádím ti. nikdy jsem to neřešil, ale muzu vedet kde jsi ho kupoval?
Napsal:
17. 12. 2007 17:35
od iwigirl
kiurcher: pro soudní spor je třeba mít po ruce:
datum doručení balíčku
datum odeslání vraceného zboží
vyjádření prodejce, že ti peníze nevrátí.
Pokud jeho vyjádření nemáš, písemně bych ho obeslala s dopisem nazvaným Poslední pokus o smír, kde bych ho důrazně požádala o navrácení peněz za zboží vrácené v zákonné lhůtě 14 dnů (chceš i paragraf?). Dopis zašli doporučeně a s dodejkou.
Napsal:
18. 12. 2007 17:02
od kiurcher
Mathey: Kupoval jsem to přes Aukro od firmy HP mobil.
iwigirl: To datum doručení balíčku musím mít "na papíře"? Nemám žádný doklad kdy jsem to převzal.
Napsal:
18. 12. 2007 17:30
od 2Pix
to se da zpetne ziskat z posty/dorucovaci sluzby
Napsal:
19. 12. 2007 21:05
od MgX
2Pix píše:to se da zpetne ziskat z posty/dorucovaci sluzby
Myslím, že
2Pix má pravdu - zkusil bych se domluvit na příslušné poště. Pakliže by přepážková pracovnice ,,stávkovala" - obrátil bych se ve vší slušnosti na její nadřízenou.
Napsal:
30. 1. 2008 20:00
od kiurcher
Potvrzeni o prevzeti zasilky se mi nepodarilo ziskat. Ptal jsem se na dvou postach a psal jsem i do Prahy, ale nemuzou mi zpetne potvrzeni vydat. Muzou mi pouze vystavit potvrzení o úhradě dobírkové částky, ale ja jsem za mobil platil bankovnim prevodem.
A prodejce mi na moje dopisy vubec nereaguje. Takze nemam ani jeho pisemne vyjadreni.
Napsal:
30. 1. 2008 20:03
od iwigirl
pokud jsi platil prevodem, tak mas snad vypis z bank.uctu...
Co se tyce prijeti zasilky, ty nemas obal od balicku, ktery ti prisel? nebo fakturu?
Co se tyce odeslane zasilky, kazda posta ti za poplatek 50 Kc do mesice dohleda na zaklade tvych informaci zasilku (pokud byla zaslana doporucene).
Napsal:
5. 2. 2008 17:49
od kiurcher
no obal jsem uz vyhodil, ale ucet za mobil mam.
ten mobil mi ale prisel uz v listopadu.
Napsal:
5. 2. 2008 19:45
od Z.H.
kiurcher píše:... Kupoval jsem to přes Aukro od firmy HP mobil.
/quote]
Neprodávala ho firma přes Aukro právě proto, že byl už použitý? Třeba vystavený kus, který si každý ochytal. Jinak nevím, proč by nový mobil prodávali přes Aukro.
Napsal:
5. 2. 2008 22:17
od branda
Podle zákona o internet. obchodě lze zboží bez udání důvodu do 14 dní vrátit (možnost vyzkoušení). Třeba se jedná v tomto případě o tento případ. Zboží již měl někdo doma, nevyhovovalo mu a tak jej vrátil. Pokud není mobil nějak poškozený, tak myslím není důvod k reklamaci. V obchodě s obuví si třeba také někdo zkoušel boty před vámi
Napsal:
6. 2. 2008 08:54
od Rop
zákon o internetovém obchodě
Napsal:
6. 2. 2008 22:08
od branda
...všichni čekáme na pokračování, jsme zvědaví co z Vás dále vyjde...
Napsal:
6. 2. 2008 23:34
od Bungo
Rop píše:zákon o internetovém obchodě
-/quote]
to branda: Asi by se ti nelibilo dostat mobil, ktery pred tebou 14 dni zkouseli postupne 4 lidi... Byt by byl neposkozeny...
Ostatne, o zadne reklamaci ani toto tema neni. Kupujici vyrobek do 14 dnu vratil (ve lhute) a prodavajici mu nechce vyplatit penize zpatky...
Napsal:
7. 2. 2008 21:34
od branda
To Bungo: tohle všechno vím a chápu. Ale zřejmě nepochopil jste vy mě. Byl koupen mobil, na Aukru, zřejmě za dobrou cenu. Tento měl před koupí již 1 člověk, který si to rozmyslel, nepoškozený( alespoň doufám) vrátil a Aukro jej prodalo. Nejsou veškerá potvrzení o doručení. Soud? Výlohy? Asi to není fér. Ale není spravedlnost slepá?
to kiurcher: chtěl bych se vás zeptat na to opotřebení mobilu. Byl nějak poškozený nebo tak nějak? děkuji za odpověď