moje firma ma nasledujici problem, koupili jsme v roce 2005 10 noteboků od firmy acer. Jeden kus se ale priliz nepovedl a byly s nim neustale problemy! Pominu fakt ze ac sme od zacatku reklamovali spatnou sitovou kartu menili nam pevny disk, jednou pak notebok nejel vubec a jednou zapomeli zapnout tačped / je to takovy to soupatko misto mysi/ Acer po nekolika urgencich naznal ze nam bud vrati penize / to sme nechteli / a nebo da jiny notebook! po priblizne pul roce reseni z nich notebook opravdu vypadl, ALE s XP home misto profesional a ten tezko pripojim do domeny! A zacala neskutecna peripetie! Vse sme emailem odeslali prvnimu operatorovi call centra ten slibil napravu a uz se neozval! Pri dalsim telefonovani na Call centrum / jiny kontakt neexistuje / tak nam bylo sdeleno ze neotebook s XPhome tu na nas ceka ze s tim nikdo nic nedela! Jestli to chceme zmenit tak ze mame operatorce zaslat vsechny papiry vcetne mejlu jak sme si mejlovali s predchozim operatorem ktery pro nas nic neudelal! No a Operatorka ma opet vsechny podklady a NIC se nedeje! Notebook za 25 tisic je na uplne k nicemu, na firmu neexistuje zadna paka jsem uplne bezradny! Ma nekdo nejake napady?


