od iwigirl 9. 1. 2007 15:54
Dobře.
V tuto chvíli bych doporučila napsat prodejci doporučený dopis s dodejkou, kde shrneš, co se ti s přehrávačem stalo, kdys reklamoval, jak se vyjádřili, dále to, že se závěrem reklamace nesouhlasíš, protože jsi nikde nebyl informován, jak nahrávat, jaký typ songů apod (prostě to, cos psal v prvním příspěvku) a že v případě, že nebude reklamace kladně vyřízena, necháš si přehrávač posoudit soudním znalcem a věc se případně bude řešit soudní cestou.
Druhou možností, kterou teď aplikoval můj bratr, je udělt to samé jako předchozí text ( bez posledních 2 řádků ) akorát s tím rozdílem, že se rovnou dotážeš, zda soudního znalce vyberete společně nebo si můžeš vybrat nějakého sám. Je to trošku razantnější řešení.
Soudní znalec stojí max. pár set s tím, že pokud se vada prokáže, máš nárok na jeho proplacení prodejcem.
IMHO důvody zamítnutí jsou podle mě úplně mimo.
Naposledy upravil
iwigirl dne 9. 1. 2007 16:03, celkově upraveno 1