Reklamace (neuznaná) MT Siemens CX65

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Laja22 18. 12. 2006 18:34

Dobrý den,

obracím se na Vás s žádostí o radu při vyřizování reklamace mobilního telefonu (dále MT) SIEMENS CX65.

MT byl zakoupen 19.11.2004, první oprava byla provedena (ze záručního listu je zřejmé pouze datum opravy MT) 7.4.2005 - výměna základní desky a akumulátoru.

Druhá oprava je zaznamenána (opět datem opravy) 19.9.2005 - výměna základní desky.

V případě třetí opravy, jelikož MT vykazoval stejné příznaky poruchy, poslal jej prodejce k posouzení do servisu MT: PPI-ETC s.r.o., Husitská 42, Praha 3. Z vyjádření výše uvedeného servisu vyplývá, že MT splňuje záruční podmínky. V záručním listě zaznamenáno 6.9. - 8.9.2006.

Vzhledem k tomu, že telefon je mé matky, (uplatňovala tedy sama reklamace u prodejce) podepsala dne 9.10.2006 u prodejce reklamační a servisní protokol s tím, že jí budou vráceny peníze nejpozději do 8.12.2006, což považuji za chybu - domnívám se že ze zákona měla být reklamace vyřízena do 30 dnů.

Dne 14.12.2006 se šla zeptat do prodejny, proč jí ještě nepřišly peníze na účet (prodejcem byla při přijetí třetí reklamace ústně ujištěna, že peníze přijdou do 14 dní). Byl jí však MT navrácen, s tím že reklamaci nelze uznat z důvodu mechanického poškození. Servis prováděl: SETOS s.r.o., Modřanská 80, Praha 4. V záručním listě zaznamenáno 20.11.2006.

Již při posuzování třetí reklamace bylo zřejmé, že MT má poškozen joystick (uvedeno v protokolu), joystick se poškodil běžným používáním.
Poškození joysticku, však nebylo důvodem oprávněné reklamace, což zřejmě firmu SETOS s.r.o. vůbec nezajímalo...

Vzhledem k problémům, se kterými se společnost SIEMENS - BENQ potýká, mne napadá pouze jediné - poškození MT se jim velmi hodilo....

Předem díky za příspěvky :hm
Laja22
Čtenář

Odeslat příspěvekod iwigirl 18. 12. 2006 20:29

Pokud již je podepsán protokol, kde se prodejce zavazuje k vrácení peněz, nemůže se teď vymlouvat na nějaké závady apod.. Ať maminka zašle prodejci doporučený dopis s dodejkou, kde ho vyzve k vyplacení peněz do určitého termínu, důkazem budiž 3 razítka v záriüčáku a protokol, který jí dal prodejce k podpisu a kde se zavazuje peníze uhradit do 8.12.,čímž vlastně uznal, že 3.reklamace byla oprávněná.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Laja22 18. 12. 2006 21:30

Je podepsán PROTOKOL O USPOKOJENÍ ZÁKONNÉHO NÁROKU ZÁKAZNÍKA - VYŘÍZENÍ REKLAMACE

Zákazník uplatnil dne 6.9.2006 v souladu s občanským zákoníkem, (zákon č. 40/1964 SB.) v současném platném znění, reklamaci mobilního telefonu BenQ/Siemens, typ CX65, IME........
Z důvodu opakovaného výskytu třetí stejné vady vrácením kupní částky ve výši 5999,- Kč vč. DPH

Nedílnou součástí protokolu jsou servisní listy autorizovaného servisní střediska.

Zároveň je s tímto podepsán reklamační a servisní protokol (viz můj příspěvek - odstavec s 9.10.2006), kde je uvedeno že zákazník žádá odstoupení od smlouvy z důvodu tří stejných závad.

A jak jsem již popsal, prodejce poslal znovu MT do servisu, který byl následně vrácen a reklamace neuznána.
Laja22
Čtenář

Odeslat příspěvekod iwigirl 19. 12. 2006 20:13

napiš mi na icq, pořešíme to tam.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Laja22 19. 12. 2006 21:35

bohužel icq nepoužívám, pouze skype - Laja22 (Plzeň)

nebo mohu zavolat...
Laja22
Čtenář

Odeslat příspěvekod iwigirl 19. 12. 2006 21:36

najdi mě v sobotu na skypu, budu tam a proberem to přes mikro a sluchátko :)
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Laja22 19. 12. 2006 21:42

Iwi - díky za snahu, ale bohužel připojení GPRS telefonování po skypu neumožňuje :oops:

Jestli to není problém pošli mailem tel., kdykoliv budeš moct zavolám :wink:
Laja22
Čtenář


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků