takže...na tento problém jsou 2 různé pohledy, na
http://www.ocguru jsem se setkala s tím druhým, já jsem zastánce toho prvního.
Poštovné na 99% zpátky nedostaneš..
1:
Pošli zboží zpátky s tím, že ho vracíš ve 14denní lhůtě (kterou máš ze zákona) z důvodu toho,že nefunguje.
Peníze ti:
1a:buď vrátí ihned, jakmile jim zboží dorazí zpátky.
1b:nebo proběhne standartní 30denní "reklamační"doba, kde budou zjišťovat,zda jsi vadu nezpůsobil ty sám. (tento názor zastávám já).
2:Případně můžeš chtít výrobek na zákl.§616 Občanského zákoníku chtít vyměnit a požadovat i náklady, které jsi s reklamací měl, tzn poštovné za tebou zaslaný balíček jim (poštovné, které jsi platil za balík, kterým ti přehrávač poslali).
Omlouvám se, jestli to je napsané nějak nesrozumitelně či s chybami(ne právními), jsem od 8 od rána ve škole a už mám na paragrafy mírnou alergii a blbě mi to ostří.