Telefon a jeho opravy

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod tomhrusk 13. 11. 2006 17:00

Mám dotaz, v březnu tohoto roku jsem zakoupil Sony Ericsson W800i. Problém byl se softwarem - prodejce jej sám přehrál tzv "na koleni" a teefon vůbec neposlal do servisu, do záručního listu však opravy potvrdil razítkem - nikoli druhem opravy nebo závady... Takto to udělal 2x. prosím o radu, co mám dělat v případě, že se sofware pokazí ještě jednou? Mám právo na odstoupení od kupní smlouvy, i když závada není ptvrzena servisem nebo jak mám tento problém řešit..Děkuji
tomhrusk
Čtenář

Odeslat příspěvekod Bungo 13. 11. 2006 17:35

To, ze neni zavada potvrzena servisem vubec nevadi. Staci potvrzeni od prodavajiciho.

Pravo na odstoupeni od smlouvy po treti stejne oprave zde sice je, ale vzhledem k tomu, ze u predchozich reklamaci nebyl popsan duvod reklamace, nemusi mene seriozni prodejce verit, ze je to zase chyba firmwaru. Pak by nezbyvalo nez cekat na 4 zavadu... Priste bych trval na popsani zavady a zpusobu jejiho odstraneni...
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod iwigirl 13. 11. 2006 18:47

já jen dodám, že požadavek na odstoupení je třeba vznést ve chvíli, kdy jdeš telefon reklamovat, ne až když je opravený.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomhrusk 13. 11. 2006 19:48

Takže když půjdu reklamovat potřetí, mám už nárok na odstoupení. Zdůrazňuji, že nemám ani jednu orpavu ze servisu...Prodejce tvrdí, že provedené zákroky jsou pouze update softwaru.
tomhrusk
Čtenář

Odeslat příspěvekod iwigirl 13. 11. 2006 19:51

ne, nemáš. Resp sice je to 3.výskyt stejné vady a prodejce by to mohl zohlednit, ale "co je psáno,to je dáno"....
Vzhledem k tomu,že nemáš nikde napsáno, že se jedná o 3.stejnou závadu, budeš muset počkat až na 4.

Nemusí tě vůbec zajímat,o jakou závadu se jednalo, pokud to je v záručáku, může to být klidně vyleštění displaye.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slávek 14. 11. 2006 02:44

Zřejmě se jedná o šedivku, takže vše bude na prodejci jak se k tomu postaví.
Slávek
Návštěvník


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků