Ohledně pojmu vyřízení reklamace. Reklamace je z pohledu operátora vyřízena v době zaslání stanoviska o zamítnutí reklamace, nebo shledáním reklamací oprávněnou.
Hledal bych v reklamačních řádech jednotlivých operátorů.
zde:
http://www.vodafone.cz/foot_cz/legal/co ... /part1.htm je reklamační řád vodafonu.
zde:
http://www.cz.o2.com/home/cz/aboutUs/pr ... minky.html je reklamašní řád O2.
a konečne zde:
http://t-mobile.cz/FileStorage/Vseobecn ... y_0905.pdf jsou všeobecné podmínky t-mobilu
myslím, že je to v uvedených dokumentech dostatečně popsáno.
Co se týče odstoupení od smlouvy - pokud Vaše reklamace nebude ve stanovené lhůtě vyřízena - máte právo od smlouvy odstupit. Pokud bude shledána oprávněnou a ve stanovené lhůtě nedostanete plnění, domnívám se, že můžete odstoupit rovněž.
Bungo