Odstoupení od smlouvy Poskytování služeb el. komunikací

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Aleš P. 12. 11. 2006 13:41

Zdravím,
já a další zákazníci využívající služeb operátora O2 (ale obecně všech operátorů) máme následující problém s reklamací faktury.
Jak dlouho má O2 (jiný operátor) na vyřízení (oprávněné) reklamace?
Co se přesně rozumí pojmem vyřízení reklamace?
Můžu odstoupit od smlouvy na dobu určitou pokud nebude reklamace vyřízena ve stanovené lhůtě?
Děkuji předem za informace.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Bungo 12. 11. 2006 18:44

Ohledně pojmu vyřízení reklamace. Reklamace je z pohledu operátora vyřízena v době zaslání stanoviska o zamítnutí reklamace, nebo shledáním reklamací oprávněnou.

Hledal bych v reklamačních řádech jednotlivých operátorů.

zde: http://www.vodafone.cz/foot_cz/legal/co ... /part1.htm je reklamační řád vodafonu.
zde: http://www.cz.o2.com/home/cz/aboutUs/pr ... minky.html je reklamašní řád O2.
a konečne zde:
http://t-mobile.cz/FileStorage/Vseobecn ... y_0905.pdf jsou všeobecné podmínky t-mobilu

myslím, že je to v uvedených dokumentech dostatečně popsáno.

Co se týče odstoupení od smlouvy - pokud Vaše reklamace nebude ve stanovené lhůtě vyřízena - máte právo od smlouvy odstupit. Pokud bude shledána oprávněnou a ve stanovené lhůtě nedostanete plnění, domnívám se, že můžete odstoupit rovněž.

Bungo
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků