Stránka 1 z 1

Reklamace kabátu

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2019 11:09
od jiribednar
Dobrý den,

14. 12. 2018 jsem zakoupil kabát v Peek&Cloppenburg, včera jsem si poprvé vzal na cestu i brašnu na notebook s popruhem pŕes rameno. Při návratu jsem zjistil, že povrch kabátu je sedřený (vlákna jsou vytahána z pláště na povrch a zamotány do chuchvalců) po celé délce, kde byl popruh brašny v kontaktu s kabátem.

Brašnu mám už několik let a nikdy nebyl problém, na jakémkoli materiálu, až do teď.


Jakým způsobem mám kabát reklamovat, jaký uvézt důvod reklamace?
Stvrzenku/účtenku stále mám.

Díky

Re: Reklamace kabátu

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2019 14:15
od viciouscz
Prostě že se to ošoupalo při běžném nošení. Není asi moc nápadů co říct. Záleží taky jak se v P&C na reklamace tváří.