Vážení diskutujicí,
stala se mi nemilá věc. Před necelým měsícem jsem objednávala zboží na zázku z jednoho nejmenovaného ehopu. Klasický postup. Objednávka zboží, zvolení osobního odběru a potvrzení objednávky s tím, že mi zašlou potvrzující email (zboží mělo být vyhotoveno do jednoho týdne odobjednání). Toho dne, ani dne následujícího mi žádný email nepřišel. Rozhodla jsem se zavolat na obě telefonní čísla, která byla uvedena na stránkých internetového obchodu. Nikdo mi telefon nebral. Situace se opakovala i následující den. Jelikož jsem na dodávku zboží spěchala, rozhodla jsem se třetí den produkt objednat u jiného prodejce. Zde vše probhlo v pořádku!
Po 7 dnech se mi prodejce z prvního eshopu ozval (prostřednictvím sms), že má zboží připraveno k vyzvednutí!!!!!! Já blbec jsem to neřešila. Po čtvrnácti dnech, mi však opět volali s tím, že si musím zboží vyzvednout. Na můj argument, že mi nepřišlo žádné potvrzení objednávky, a to, že jsem se jim celé tři dny snažila dovolat, mi bylo sděleno, že se občas stane, že potvrzení objednávky zákazníkovi sklouzne do SPAMU! Tedy, bežně si spamy pročítám.... (opravdu ne!). Teď mě prodejce bombarduje emaily a sms zprávami, že si musím zboží (pro mě už nevyužitelné) co nejdříve vyzvednout.
Prosím o radu. Mám v tuto chvíli nějakou jinou možnost, než si zajít zboží potupně vyzvednout?
Děkuji...