O2 - vrácení peněz za mobil

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Damske 25. 7. 2013 19:59

Ahoj, před 2 dny jsem si koupil v kamenném obchodě O2 mobil ZTE Blade G - říkali mi, že má dobrý výkon a velkou výdrž baterie, tak mě to natchlo. Po 2 dnech zjišťuji, že se mobil přehřívá a baterie se vybije tak za 1,5 dne když tam nic moc nedělám, do 24 hodin když na něm pracuji více( internet, hry atp.) Ptám se Vás jestli by mi u O2 vrátili za mobil peníze, je nepoškozený v původním stavu. Díky
Damske
Čtenář

Odeslat příspěvekod Renča_O2_Guru 26. 7. 2013 07:26

Hezký den,

je mi líto, ale možnost vrácení zboží do 14 dnů je pouze v případě, že je zakoupeno mimo kamennou prodejnu, tzn. prostřednictvím dealera či v internetovém obchodě. Jestliže byl telefon zakoupen na značkové prodejně, není možnost telefon vrátit a požadovat vrácení peněz.

Renáta Drastichová| Telefónica Czech Republic, a.s.
Konzultant CC - Online Media
Renča_O2_Guru
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Abox 26. 7. 2013 09:47

A jak dlouho si predstavujes, ze ta baterka v pripade pouzivani internetu, her a pod. vydrzi..?
Mam tu Samsunga, Nokii a tablet, a pokud s tim zacnu opravdu neco delat, tak baterka je tak na jeden den (v lepsim pripade).
Na Samsungu staci zapnout treba Moje trasy s GPS, a je to otazkou 6 - 7 hodin a je vystavena.
Abox
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 28. 7. 2013 20:08

Slabá výdrž baterie je společným rysem všech současných telefonů. Zejména androidů. Pokud chcete slušnou výdrž telefonu, je zde několik možností. Koupit chytrý telefon s velkou kapacitou baterie( např. NoteII, Lenovo...), nevyužívat jeho "chytrosti", nebo koupit hloupý mobil cca kolem tisíce korun a využívat jeho schopnosti volat a psát sms, protože více toho neumí.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 30. 8. 2013 08:13

Jako pokud je telefon nový a výdrž baterky nějak opravdu nápadně nízká, tak je to imho na reklamaci). 1,5 dne je u smartphonů bohužel opravdu normální výdrž. Asi bych ale reklamoval to přehřívání.

Záleží taky co zrovna máš v telefonu všechno zapnuté - jestli máš zapnutý bluetooth, wifi, gps, naplno podsvícený displej a celý den posloucháš MP3 nebo koukáš na klipy, jedou ti 3G data, tak to je doslova a do písmene vysavač baterky a telefon to zahřeje.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 30. 8. 2013 10:15

Renča_O2_Guru píše:Hezký den,

je mi líto, ale možnost vrácení zboží do 14 dnů je pouze v případě, že je zakoupeno mimo kamennou prodejnu, tzn. prostřednictvím dealera či v internetovém obchodě. Jestliže byl telefon zakoupen na značkové prodejně, není možnost telefon vrátit a požadovat vrácení peněz.

Renáta Drastichová| Telefónica Czech Republic, a.s.
Konzultant CC - Online Media

Od kdy nemá kupující nárok vrátit zboží bez udání důvodu při nákupu v kamenné prodejně?
Ono když si to člověk projde zpětně, tak tazatel si koupil telefon a po 2 dvou dnech by ho vracel, protože, když ho zatěžuje, vydrží jen den a jinak den a půl.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 30. 8. 2013 11:43

Odjakživa :-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 30. 8. 2013 11:49

Odjakživa. Pro kamenné prodejny nikdy neplatila povinnost přijmout odstoupení od kupní smlouvy nebo i výměnu zboží bez toho aniž by vykazovalo vady.

EDIT: Já než to dopíšu tak mě vždycky někdo předběhne :D
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 9. 2013 14:01

Myslim ze 3 vady a vraci penize, tak doufej ze se ti nejake vady objevi a korunky dostanes
TDI DSG
Jean ViC
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 21. 9. 2013 14:20

3 stejný nebo 4 různý, uznaný vady.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Jean ViC 21. 9. 2013 18:11

4 sem myslel ze 3, ale.ono kdyz uz se to sere tak se toho najde vice...
TDI DSG
Jean ViC
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinsip 22. 9. 2013 11:49

Renča_O2_Guru píše:Hezký den,

je mi líto, ale možnost vrácení zboží do 14 dnů je pouze v případě, že je zakoupeno mimo kamennou prodejnu, tzn. prostřednictvím dealera či v internetovém obchodě. Jestliže byl telefon zakoupen na značkové prodejně, není možnost telefon vrátit a požadovat vrácení peněz.

Renáta Drastichová| Telefónica Czech Republic, a.s.
Konzultant CC - Online Media

Zlatý Vodafone :oops:
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bungo 8. 10. 2013 08:37

Proč zlatý Vodafone? U něj to je jinak? Naopak mě velmi příjemně překvapila rychlá (a správná) reakce O2 Guru zde na fóru.
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 10. 2013 11:23

Tak Vodafone od doby co je na tiskovém oddělení Ondra také pružně reaguje na příspěvky na SuperFóru.
myšpulín
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků