Rozhodl jsem se rezervovat si auto u AAA Auto, kdy jsem zaplatil vratný rezervační poplatek 2000 Kč a následně obdržel potvrzení o rezervaci. Bohužel Áčka v rezervační lhůtě prodala auto jinému zájemci. Prý je to částečně moje vina, že jsem nezvedl telefon a dal si příliš dlouhou rezervační lhůtu a částečně vina prodejce, že prý schválením takto dlouhé rezervační lhůty porušil pravidla.
Pokud vím, tak z právního hlediska tam, kde se dá předpokládat, že zaměstnanec má právo činit určité kroky, odpovídá za jednání tohoto zaměstnance daná společnost. Něco jiného by bylo, kdybych domluvil smlouvu s uklízečkou, kde je zjevné, že na to nebude mít kompetence. V případě prodejce a rezervace v řádu dní ovšem toto předpokládat nejde. To, že jsou "tvrdí obchodníci" a jejich měřítkem je maximální "produktivita" a "obchod", jak mi bylo sděleno, mě přece nemusí zajímat. Stejně tak, že mi jednou volali, že mají jiného zájemce, ovšem se nedovolali. Protože co je psáno, to je dáno, ne? Pak mi bylo sděleno, že rezervace není závazná.
Na můj požadavek kompenzace za svoji dopravu a strávený čas mi nakonec místo peněz dali pouze slevové kupony na předražené Auto Kelly. Slevu 5000 Kč na jiný vůz jsem několikrát odmítl.
Celý příběh je podrobněji popsán zde.