Na začátku prosince jsem si objednal parfém jakožto dárek. Platil jsem hned ten den převodem, abych měl zásilku co nejdříve doma. Trvalo asi 14 dní, než jsem dostal jakýkoli email a to, že zásilka byla expedována (zboží v eshopu bylo uvedeno jako skladem). Z obav, že zboží nedorazí včas, jsem objednávku stornoval a nakoupil u konkurence. V žádosti jsem poprosil o navrácení peněz. První reakce přišla až na začátku ledna, kdy jsem psal již poněkud peprnější mail.
Bylo mi řečeno, že mi budou vraceny peníze a to do 30 dní od stornování objednávky, avšak, bez poštovného! Za jiné situace bych to přešel mávnutím ruky, ale rozhodně nemám zájem dávat někomu 100 Kč za výkon výše popsaný. Může to obchodník skutečně udělat? A na základě kterého paragrafu? Já mám totiž dojem, že toto nemůže, avšak, nevybavuji si, kde přesně je to uvedeno.