Stránka 1 z 1
Reklamace monitoru

Napsal:
2. 10. 2009 19:18
od voshi
Zdravím, může si prodejce dovolit po úspěšné reklamaci, kdy výrobce potvrdil závadu a nemožnost opravení, bez jakéhokoli výběru předat nový produkt, ve výsledku se stejnými parametry jako reklamovaný monitor ale řádově o pár tisíc levnější, bez uhrazení rozdílu?
Re: Reklamace monitoru

Napsal:
3. 10. 2009 12:11
od Lexx
Může ti dát nový monitor, ale úplně ten samý. Na adekvátní náhradě se s tebou musí předem domluvit.
Re: Reklamace monitoru

Napsal:
3. 10. 2009 18:25
od voshi
Mají v tom bordel jako prase! Nic se předem nedomluvilo, v předávací listině stálo, že oprava není možná, název předávané věcí: typ který jsem dával do reklamace, a ještě doklad o produktu, a na něm už je napsán jiný typ. Nebylo sděleno, proč je nám dáván jiný typ než jim byl odevzdán, ani cena tohoto produktu (tu jsem si s překvapením zjistil až doma) - pouze, že má stejné parametry jako reklamovaný. Ve výsledku je na novém dokladu uvedeno, že záruka běží z předešlé věci, čili 1 měsíc do konce!
Re: Reklamace monitoru

Napsal:
4. 10. 2009 09:25
od teplice
Být v tvé situaci, tak se ihned obrátím na ČOI či bych kontaktoval právníka.
Může pomoci i Sdružení obrany spotřebitelů (které opravdu pomáhá, mě záchránili před soudem s O2, kam jsem to chtěl hnát). Viz zde na seznamu poboček
http://www.spotrebitele.info/poradna/v-regionech.php, nebo telefonický kontakt
http://www.spotrebitele.info/poradna/po ... e96c49e08b
Re: Reklamace monitoru

Napsal:
4. 10. 2009 11:37
od Anonymous
voshi: A proč jsi ho převzal?
Re: Reklamace monitoru

Napsal:
4. 10. 2009 12:24
od iwigirl
Tím, že jsi věc převzal jsi souhlasil s vyřízením reklamace, bohužel.
Jinou věcí je to, že ti nedali novou záruku. Dle zákona (§627 OZ) na ni máš právo. A ušetřila jsem ti 8 Kč/min za volání na SOS

Re: Reklamace monitoru

Napsal:
6. 10. 2009 12:43
od voshi
Nepřebíral jsem přímo já ale už se stalo - převzal. Po vašich postech jsem tušil rpoblém ale je to vyřízené.
Na SOS jsem napsal, a dali mi za pravdu. Stejný produkt ve stejné kvalitě a nebo vrátit peníze v případě neopravitelnosti. S tímto jsem si vzpoměl na jeden případ v TV kdy Acer taky dělal problémi při vrácení peněz za noťas. Takže Acer bude nejspíš pěkný kulihrášek.
Monitor je zabalen, a nebyl ani ozkoušen, takže ho vrátím. To, že se ceny hýbali si myslím, může být zákazníkovi i vcelku jedno.