Po uplynutí třicetidenní lhůty bez vyřízení reklamace máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy... No, ovšem s tím zálohováním tě asi trochu zklamu, neboť záruka se v těchto případech vztahuje pouze na hardware a pokud bys měl zájem o zálohování dat, měls to uvést už při odevzdávání notebooku do reklamace a pravděpodobně ani to by nestačilo. Ve velkém množství případů servis vrátí počítač do továrního nastavení (rozuměj do nastavení, ve kterém jsi ho koupil), tedy čistý OS. Zálohu disku téměř jistě nemůžeš nárokovat (ale třeba máš připlacenou nějakou speciální službu, která toto umožňuje a já o ní nevím, třeba...) - zvláště poté, co budeš odstupovat od kupní smlouvy... proč by to také dělali, že

Nicméně dovolím si takovou malou úvahu - jen tak pro zajímavost - jakého druhu jsou tvá data? Jsou to důležité údaje tvých klientů, nebo se jedná pouze o filmy & porn? Pokud tedy uvažuji, že má člověk na disku skutečně důležitá data (tedy ten první případ), tak mě přivádí do neskonalého úžasu, že si tato data nezálohuje.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.