Více závad na jednu reklamaci - jak je to s vrácením peněz?

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod jannnn 27. 12. 2008 19:07

Vím, že při 3 stejných nebo 4 různých úspěšných reklamacích mam právo na vrácení peněz. Jak tomu ale bude v případě, když telefon odnesu do servisu a on bude mít třeba ty 4 závady (nesouvisející) najednou?

Například: vadné pixely, nevibrující motorek, závažné chyby ve firmwaru a třeba ještě jednu.

Počítá se to jako 4 závady a mohu jim rovnou říci, že chci peníze zpět nebo se to považuje prostě za 1 reklamaci a pro vrácení peněz bych tam musel ještě 3x (2x)?

Ví někdo?
jannnn
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 27. 12. 2008 19:40

Pokud bude mit 4 ruzne zavady, muzete samozrejme narokovat odstoupeni od smlouvy, nicmene asi nebude jednoduche pro vas prokazat, ze jsou nesouvisejici, kdyz je reklamujete vsechny najednou. Prodavac muze u nekterych tvrdit, ze zavada spolu souvisi (treba chyby ve firmware a nevibrujici motorek).

Navic je tu zakladni predpoklad, ze budou vsechny jako zavada uznany. Pockat na vysledek reklamacniho rizeni a protokolu o oprave a pak teprve jednat.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 27. 12. 2008 19:56

No, já myslím, že hned při předání zboží do reklamace, by měl v protokolu uvést, že v případě zjištění, že se opravdu jedná o XY závad - žádá o odstoupení od smlouvy/vrácení peněz.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 27. 12. 2008 20:10

Taky mam takový pocit jako MgX, že pokud bych chtěl vrátit peníze, musím to říci už na začátku, ne až při návratu telefonu z rekl. řízení.
jannnn
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 27. 12. 2008 20:14

Tady je dobre si samozrejme precist i reklamacni rad. Nicmene je jasne, ze v zajmu obchodnika nebude, aby to bylo uznano jako ctyri nezavisle zavady a kdyz to do toho protokolu uvedete, tak se muze snazit o to, aby servis nekterou ze zavad oznacil jako souvisejici s jinou (pripadne neuznal). Dost tedy zavisi na serioznosti obchodnika.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jeffe 27. 12. 2008 20:15

Na druhe strane tim ze to das na zacatku do reklamacniho protokolu je budes motivovat k tomu aby ti tu reklamaci radsi neuznali. :)

EDIT: 4honza byl rychlejsi. :D
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 27. 12. 2008 20:28

No kvuli takovymdle pripadum si vzdy radsi priplatim a kupuju u proverenych prodejcu, v tomto pripade primo ofiko obchod Nokie...tak doufam, ze budou seriozni :)
jannnn
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 27. 12. 2008 20:53

Jestliže hned při reklamaci neuvede, že bude žádat peníze zpět .... můžou mu zboží opravit, nebo vyměnit za jiné ... což pro tazatele nemusí být přijatelné řešení.

Je to můj názor - třeba se ozve někdo z právníků ;-)
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 27. 12. 2008 21:30

Musí se to uvést ihned, pokud bys to řekl až při návratu ze servisu nebudou na to brát zřetel ;)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jeffe 27. 12. 2008 21:36

MgX: rict to samozrejme musi, ale zaroven tim zvysuje pravdepodobnost neuznani reklamace. :)
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 31. 12. 2008 02:52

juj tohle mě taky zajímá.. kupodivu budu reklamovat stejnou věc :D :D Ale já počítám s tim, že když sa naseru tak jim řeknu, že je to závada která mi brání v řádném užívání věci a at si to strčí do pr..
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 14. 1. 2009 02:33

mno tak jaká? coo? :)
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 14. 1. 2009 11:59

tož jaks to vyřídil, no??
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Předseda 14. 1. 2009 12:31

já ještě nic neřídil :D Proto se ptám.., ale ještě se zeptám: Když jim tam ten telefon nechám s tim, že neumí vyhledávat podle CH tak čekám, že mi řeknou, že je to vlastnost a né zavada. S čimž já samo nebudu souhlasit protože a) mě nikdo na to neupozornil a b) Nokia tu má ofiko zastoupení a nevyhledavani kontaktu podle pismena česté abecedy mi prostě příjde jako závada bránící k řádnému užívání přístroje.
A tím se dostávám k věci - mužu jim tam rovnou říct, že mi to brání řádnýmu užívání věci a že když příjdou na to, že je to neopravitelný (což bude) tak at mi vrátí bonus body + doplatek co jsem platil..?
Ono abych tam šel 4x na reklamaci abych konečně mohl odstoupit od smlouvy znamená víc jak 1/4 roku bez mobilu protože by furt byl někde v servise na expertize :roll: Takže bych to rád sfouknul už na začátku tim, že daná věc se nedá používat tak jak by se dát měla :hm
I shock the angel in you...
Is that what devils do?

I need to know now - can you love me again?
Předseda
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarkFX 14. 1. 2009 16:22

říkals že taky musíš reklamovat to samé, tož jak můžeš fungovat s pokaženym telefónem?? :)
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne, Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zas něco říct, ale on zase něco řekne

Mondeo 2.5 V6 > S-Max
MarkFX
Legenda
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků