od dave84 5. 11. 2008 12:30
Mám takový dotaz 30.9. jsem zakoupil mobilní telefon u alza.cz dne 2.10. mi přišel, ale na druhý den se mi začala projevovat na mobilu závada, tak jsem, jelikož byl víkend odeslal mobil na reklamaci hned 6.10. a došel na firmu alza.cz 7.10.Počítá se tedy doba na záruční opravu od 7.10. do 5.11.?Jenže do dneška mi nikdo nedal vědět jen, že se na něm pracuje.Takže jak mám postupovat dál.Zítra tedy 6.11. napsat e-mail o odstoupení smlouvy a že chci vrátit peníze(nebo poslat poštou+originál fakturu).Jenže jak poznám jestli ho neodeslali např. dnes, to znamená jestli ho dnes odešlou, nemůžu zrušit smlouvu, jde mi o to aby se necukali, že ho odeslali 5.11 a aby ho neodeslali např. 6.11. a mezitím jim pošlu výpověď.Mám tedy převzít mobil?A existuje zákonná doba na vrácení peněz? Děkuji za odpověď
Mpx 220(vau),SE D750i,LG Chocolate,Sharp GX29,N95 sand(vau),LG Shine,Nokia 8600 Luna,MDA Vario III,