od iwigirl 3. 11. 2009 10:11
Pokud se jedná o závadu neodstanitelnou, pak máš nárok odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Doporučuji tento požadavek uvést do reklamačního protokolu.
krtenek: peníze bys mohl žádat v případě, že by se jednalo o vadu neopravitelnou a nebo by ti v prvním půlroce nebyli schopni vyřídit reklamaci tebou zvoleným způsobem: výměna za totožný kus či oprava (výběr je na tobě, třeba uvést do rekl. protokolu).
Já jsem kupříkladu reklamovala minulý týden tašku pro rozpor s kupní smlouvou - prodavačka mi řekla, že bílá taška jde prát, já doma zjistila, že prát nejde a je mi tudíž k ničemu. Protože chci vrátit prachy, uvedla jsem do rekl. protokolu, že rozpor si přeji odstranit opravou (což nepůjde a já tak mohu odstoupit od smlouvy).