Jako první byla česká pošta. Samozřejmě ji využívám téměř denně. Několikrát v týdnu mě chodí balíčky, které mě nosí pošťačka. Jednoho dne jsem si nechal ale poslat obchodní balík, který pošta rozváží autem. Balík nepřijel. Druhý den jsem našel ve schránce lístek, že prej jsem včera ve 12:00 nebyl doma a tak mám balíček na poště.
Letěl jsem na poštu a tam jim jasně vysvětlil že jsem doma byl a že pan dejme tomu Karel, si chtěl zkrátit pracovní dobu a prostě ho nedoručil. Pošta mě kupodivu bez větších problémů vyplatila poštovné v celé výši a balíček předala. To totiž mnoho lidí neví neví, ale pokud Vám obchodní balík pošta nedoručí a pouze další den zanechá lístek že jste údajně nebyli doma, musí Vám vrátit peníze!
O týden později se situace opakovala. Opět jsem dostal peníze a omluvu. Takto ještě o několik dnů později, až se nakonec pan Karel naučil zvednout zadek z auta a nosit balíček k nám domů.
Zkusíme tedy PPL. Měl jsem doma balíček. Říkám si že ho zkusím poslat PPL. Ve středu večer jsem si na internetu objednal PPL. Čtvrtek nic, pátek nic... Volám tedy do PPL a od značně znuděné, zřejmě už v diskotékovém oblečení narvané operáorky zjišťuji že pokud ještě nikdo nedojel, tak pravděpodobně přijede v pondělí nebo v úterý. Zírám do zdi a nechápu. Prostě zapoměli nebo co. V pondělí samozřejmě nikdo nepřijel. Balíček jsem poslal českou poštou a druhý den dorazil. Objednávka z minulého týdne u PPL na odvoz balíku jako by neexistovala. Asi zapoměli...
Co takhle zkusit slavnou velkou firmu DHL? Jednoho dne přišlo na to, že jsem si ze zahraničí nechal službou DHL poslat balíček. Zásilku platil odesílatel a plus mínus stála služba od DHL 3000kč. Za tuto částku mě DHL poskytlo následující služby.
Na internetu se dozvím že v úterý do 18:00 mě bude balík doručen. Čekám tedy doma na předání. Pod domem zastaví auto DHL. Pán v autě si něco naťukal na nějakém přístroji a okamžitě odjel. Opět zírám do zdi a nechápu. No jo... Bylo 17:40 a DHL rozváží do 18:00. Proč nebýt doma o pět minut dříve, když tím jenom naseru pár lidí kterým mám doručit balíky že.
Rozzuřený teda volám do DHL co tohle jako mělo být za divadlo. O chvíli později se na internetu objevilo že prostory pro předání balíku jsou uzavřeny, nedostupné. Asi bydlím v pancéřovém paneláku. Operátorce jsem jasně vysvětlil, že zítra až pojede k nám ten floutek co se mu nechtělo vylézat z auta a pouze si zaškrtl místo svého auta jakože tady byl, aby zavolal na číslo které jim předám a řekl kdy přijede. Slíbila že zavolají.
O pět minut později volám jiné operátorce, které jsem opět předal mé číslo ale tentokrát s tím, že nějaká operátorka mě zavolá, že auto vyjelo a domluvíme se kdy mě to doveze. Jelikož na rozdíl od původního data doručení, tento den nebudu celý den doma a potřebuji se s nima domluvit. Slíbila že zavolají.
Samozřejmě že druhý den se nikdo neobtěžoval zavolat a samozřejmě že DHL přijelo a strašně se divilo že nejsem doma i přes to že jsem se s nimi bavil a říkal jim, že na rozdíl od původně domluveného data nebudu tento den doma!
Třetí den mě ráno pípla SMS že DHL vyjelo a jede doručit balík na moji adresu. Na balík tedy v tuto chvíli právě čekám. Ještě poinformuji zda dorazil. No neberte takové služby, za 3000 si od DHL koupit totální ignoraci a neschopnost, to už stojí za to ne
![:D :D](./images/smilies/39.gif)
Všechno je to jen o jedné věci. Dokud tady lidi v těchto ( a nejen těchto ale ve všech službách kde pracují pro nadřízené -obchody,pošty atd) službách nebudou brát 50 tisíc měsíčně aby byli spokojení, tak budou na všechno srát a všechno jim bude úplná putna. Protože před očima mají jedinou vizi. Být co nejdřív doma a hlavně...hlavně nikdo neotravujte!!! Zákazník náš buzer*nt.