Jak si zajistit letni brigadu v Anglii?

Podmínky pro práci, vztahy se zaměstnavateli, platy

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod spike18 26. 11. 2007 12:18

Takze, rad bych si pres letni prazky zajistil nejakou brigadu v Anglii, co vsechno k tomu potrebuju a kde si ji mam vlastne sehnat? Ma s tim nekde nejake zkusenosti? Anglicky se snad nejak domluvim, je mi 19 a zatim studuju. Jen tak btw myslite ze by se nasla nejaka brigada i pro 17-ti letou studentku?

//Jeffe: presunuto do vhodne sekce
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Andrew_R 26. 11. 2007 17:31

Můžeš odjet na vlastní pěst a sám shánět až na místě, nebo to domluvit předem přes nějakou agenturu. To první záleží na tvých schopnostech a na kvalitě jazyka. Pokud zvolíš druhou možnost, dej si pozor na to, co je zač ta agentura.

Každopádně jsi v blbé sekci ;-)
//Jeffe: uz ne :wink:
Andrew_R
Nadšenec

Odeslat příspěvekod spike18 26. 11. 2007 19:53

To prvni je pro mne docela nerealne, domluvit bych se snad domluvil, ale nejsem si jisty, jestli by se mi podarilo sehnat ubytovani, praci atd. Takze to vypada spise na tu agenturu, nema s nekterou nejake zkusenosti?
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Andrew_R 26. 11. 2007 20:23

S agenturami mám špatné zkušenosti. Já na nic moc nedoplatil, ale znám lidi, co dopadli dost špatně.