Stránka 2 z 3

Odeslat příspěvekNapsal: 30. 6. 2005 21:22
od a
S-Tony: to ma zajima, informuj o vysledkoch. diky

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 07:42
od yarik
a píše:S-Tony: to ma zajima, informuj o vysledkoch. diky

Mě taky

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 11:43
od tOplOaDer
vyhodne vernostni akce,
letaky,
propagace v ruznych oblastech,
srovnavaci metodou ve smyslu, že malé jsou někde výhodnější..(lepsí nez hypermarket- samozřejmě se nesmí uvest konkretní nazev)
:)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 11:47
od S-Tony
tOplOaDer píše:vyhodne vernostni akce

Něco konkrétního?

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 12:00
od AndrewJ
tOplOaDer píše:srovnavaci metodou ve smyslu, že malé jsou někde výhodnější..(lepsí nez hypermarket- samozřejmě se nesmí uvest konkretní nazev)
:)

už je povolena i srovnávací reklama

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 12:33
od S-Tony
Takže když vytvořím leták kde na jedne straně bude 15 výrobků a ceny a v malém obchodě a marketu. A na druhé straně budou kopie účtenek obou nákupů k příslišnému datu tak to není nezákonné ?
Bude tam přesně definovaný výrobek konkrétní cena k datu podle skutečnosti a doloženo účetnkou. Jen čistá pravda a nic klamavého.

Může market za takovou reklamu podat na malý obchod podle nového zákona o reklamě žalobu?
Pročetl jsem si ho, ale moc chytrý z toho nejsem.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 12:37
od iwigirl
pokud reklama neni klamava a srovnava se totozne zbozi, je to v poradku.

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 13:07
od AndrewJ
Ideálně udělat typický nákup... mléko, chleba, 2 jogurty, něco sladkého, těstoviny.... srovnáš, a oni si řeknou... "proč já blbec utrácím za benzín, abych jel do superhyper?

ale to samé mohou udělat oni... prostě s marketama se dost blbě bojuje... nejsou zvyklí prohrávat...

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 13:09
od AndrewJ
Mimochodem, víte jak vydělává třeba metro(u nás provozují síť makro)? Ne na tom, že berou zboží ve velkém a tudíž levně... hlavně na tom, že za zboží platí až 3 měsíce po převzetí... většinou ho prodají dřív a zbytek doby točí peníze na burze... prostě různě investují... to samé prý dělá i ahold (hypernova + albert)

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2005 14:11
od a
ja som pocul, ze v hypermarketoch maju priemerne na jednej pokladni za den okolo 200k sk. tych pokladni tam byva zo 20 a vsetky su furt nabite. a ze ludia nemaju peniaze...

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 7. 2005 13:35
od Luke
S-Tony píše:Takže když vytvořím leták kde na jedne straně bude 15 výrobků a ceny a v malém obchodě a marketu. A na druhé straně budou kopie účtenek obou nákupů k příslišnému datu tak to není nezákonné ?
Bude tam přesně definovaný výrobek konkrétní cena k datu podle skutečnosti a doloženo účetnkou. Jen čistá pravda a nic klamavého.

Může market za takovou reklamu podat na malý obchod podle nového zákona o reklamě žalobu?
Pročetl jsem si ho, ale moc chytrý z toho nejsem.t/quote]

Já bych tohle asi nedelal. Ten market ma prostredky na to, aby v reakci na takovou akci u techto polozek snizil cenu treba i pod svuj nakup a akce se obrati proti tvurci...

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2005 18:58
od eddie
U nás bude majitel obchodu rozjíždět internetovej obchod pro místní lidi, jako že si na internetu naklikáš co chceš a někdo ti to donese. :D

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2005 21:40
od a
S-Tony : nejaky pokrok?

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2005 21:58
od S-Tony
Zatím nic :-(

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 7. 2005 22:05
od a
nic ste nepodnikli, alebo ziadne vysledky snazenia?