1) Nejdříve se tedy přiznám že majitel obchodu je se mnou v příbuzenském vztahu a informace mám více než dobré.
2) Ten obchod není nejlevnější za každu cenu. Měl dobré ceny i když tu nebyla konkurence a prostě svou cenovou strategii nezměnil. Není levný ten obchůdek, ale je drahý market. V marketu mají průměrnou přírážku okolo 34%. V tom obchodě jen 22%.
3) Majitel má počítače a obchodní software. Ukazuje mu to úplně vše. Co se prodává, průměrná přirážka, průměnrý nákup na zákazníka atd.
Informací je dost. Je otázka jak je správně využít.
4) Po příchodu marketů klesly tržby na polovinu. Počet zákazníků zůstal stejný jen klesl průměrný nákup na zákazníka. Takže lidí je stejně. Připadá mi že ti stávající o ceny ani moc nezajímají. Tudy cesta nevede.
Jsou dva zákaldní cíle:
A) buď se snažit zvýšit počet zákazníků
B) snažit se svýšit průměrný nákup na zákazníka. Teď to dělá něco okolo 36 Kč
Tak a teď můžete psát konkrétní nápady.

Dík.
Když se smíříte s tím, že život už nic nového nepřinese, tak teprve to je ten okamžik, kdy všechno důležité teprve začíná...