VUT FIT

Názory na současné školství & srovnání se zahraničím

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Haňa 15. 1. 2007 19:34

Ráda bych studovala informatiku a nyní mě velmi zaujala fakulta informačních technologii VUT v Brně. Jelikož nyní studuji obchodní akademii, zajímala by mě náročnost této školy především v fyzice a předmětech podobného typu. Jelikož jsem např. fyziku 4 roky vůbec neměla nevím, zda-li bych tuto školu zvládla. :(
Haňa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod iwigirl 15. 1. 2007 20:06

nejprve si tu hoď do vyhledávání slovo VUT a vyjede ti celkem dost threadů, ketré to mají přímo v názvu.. Spousta informací je tam.
iwigirl
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod aurellman 15. 1. 2007 20:50

Ne žebych tam studoval.. Ale mam plno kámošu ze střední da se řict skoro na každém IT v ČR. Co si tak pamatuju tak řikali že je to docela makačka, ale když makaš tak to udělaš .. prý. Další věc jestli umiš programovat, pač už tam předpokládají že maš nějaké základy. Nevim jestli tam maji fyziku, ale maj tam elektrotechniku.. toho se báli, ale prý chytli v poho vyujičího... Na IT je nechutno matiky, to bych taky rád upozornil.. :roll:
aurellman
Čtenář

Odeslat příspěvekod mbing 15. 1. 2007 21:18

VUT FIT

1. semestr
Fyzikální seminář - volitelný pro ty, kteří fyziku moc neměli.
Hodně se programuje v asembleru a v C, projekty se dělají do půlnoci :).
Jeden lehký (pro průmyslováky) předmět o elektrotechnice se skvělým docentem.
Trošku abstraktní (méně pochopitelná) Diskrétní matematika.

Teď dělám 6. zkoušku a je to dřina ... :)

2. semestr
Fyzika

Na této škole se prý programuje pořád.
Nemám problémy s alkoholem, mám problémy bez něj.
mbing
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Gumak 15. 1. 2007 23:22