no, tak na te VS to uz tak problem neni, to si vzdy predstavim ze ta "informace"at uz je jakakoli me muze jednou zachranit zivot

, no a premyslim kde by se to dalo v praxi vyuzit...
na te stredni tam jsem akorat zapasil s literaturou, nakonec jsem nasel reseni, ta ucitelka to chtela stylem jmeno, narodil se, zemrel, zil, tvorba...
no a tech spisovatelu bylo strasne moc, zjistil jsem ze maji kazdy neco spolecneho, at se me zeptala na kohokoli zacal jsem: narodil se v chude rodine, pokud rekla ze ne, tak jsem rekl ze i presto mel tezky zivot, pokud rekla ze ne, rekl jsem, ze i presto to nemel jednoduche, a tak dale ,nakonec jsem rekl presne to co chtela slyset....tato prvni faze mela za ukol zabit co nejvice casu, aby uz ho tolik nezustalo na tu druhou: seznam tvorby, tady bylo riziko nejvetsi, kdyz jsem nevedel, jakoze nikdy, tak jsem to rikal stylem: "zvlaste bych chtel zduraznit, ten, no ted si nevzpomenu, ale byly tam krasne vyliceny tehdejsi pomery ve spolecnosti"(kde nebyly, ze:-) ) nebo "uz tehdy v tom dile dokazal zobrazit veci tak jak opravdu jsou" tak to slo dal a nakonec se chytla a zacala mi pritakavat...
kdyz jsem na zacatku stredni opravdu tu literaturu ucil, mel jsem neustale mezi 2 a 3, timhle stylem pozdeji mezi 1 a 2(nakonec jsem vetsinou mel za dve na vizu-vzdycky se nekdo ozval, z rad "cosetoucilu" ze jsem vlastne nic nerekl
ale to bylo ucitelkou, byla asi komunistickeho razeni