Cristinne píše:suk + Maty.Lara: tak to je vůl profesor
Neřímám, že se to nestává, ale člověk, kterej "studuje" takhle stejně dřív nebo později narazí... Taky už jsem jich pár potkala...
tak to Ti zavidim skolu, u nas lide, kteri se nauci predmet jako basnicku a nerozumi tomu, maji nejvetsi uspechy...
Cristinne píše:A proč si myslím, že profesor je vůl? Protože profesor ma vést k samostatnému úsudku, má mu jít o pochopení látky a o schopnost ji aplikovat... Pokud mu stačí bezduché odříkání jeho vlastních slov či skript, je to vůl, co se profesního hlediska týče (jinak to klidně může bejt skvělej chlap)...
Vetsina profesoru, doktorantu i obycejnych ingenyru, co nas uci prave vyzaduji odrikani vlastnich skript (pokud je tedy napsali)...
_maty_ píše:tak já mluvím za techniku kde za mě:
Mat I=matice/determinanty, limity, průběh fce, derivace, neurčitý integrál
Mat II= dvojný/trojný/integrál a křivkové, určité integrály + diferenciální rovnice
Mat III= statistika a pravděpodobnost
no a na magisterském by mě měla čekat ještě Mat IV a o tý nevím co bych ještě řekl
Ja mluvim za ekonomicko-spravni a MAT1 a MAT2 jsou asi ve vyucovane latce hodne podobne (zalezi jak ktera skola se zabira do hloubky jednotlivych tematu) a to, co mate v MAT3, my mame v Pavdepodobnosti a statistice 1 a 2,
ale stale mohu tvrdit, ze u nas matiky dali lidi jen biflovanim a predmetu nerozumi... profesor napsal nekolik sbirek uloh a lide si je nechali vypocitat a pak se je ucili nazpamet a profesor pak daval do pisemky bud hodne podobne nebo snad i stejne priklady.
Muze-li se neco pokazit, tak se to taky pokazi.