Když reklamujete přímo v servisu a on nestihne lhůtu

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod pota 27. 5. 2014 17:44

Zdravím,
chci Vás požádat o radu ve věci, ve které si nevím rady. Co dělat, když reklamujete ntb v autorizovaném servisu a on nestihne vyřídit reklamaci do 30 dní? Má přímo servis zařídit u obchodníka výměnu zboží/vrácení peněz? Mám si od něj vyžádat nějaký protokol a zajít k obchodníkovi sám?

Děkuji za radu.
pota
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 27. 5. 2014 18:01

Pockat. Nekdy proste nejsou nektere soucastky na sklade ani u vyrobce.
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod pota 27. 5. 2014 18:08

Počkat je dobrá vůle z mé strany. Nyní se to táhne jen proto, že je chyba v administrativě ohledně mé záruky (výrobce si myslí, že byla jen roční, což je chyba). Čekat nechci, už takle to mělo být za týden.
pota
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 27. 5. 2014 20:40

Servis ale nebude rozhodovat misto prodejce, budes muset asi opravu servisu zaplatit a pak se s prodejcem soudit o nahradu skody.
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lexx 28. 5. 2014 20:18

Bože jardo, co to meleš? :D
Pota: Nech si vystavit protokol, že nestihli reklamaci do 30 dnů, s tím za prodejcem, ten vrátí prachy. Jak je to autorizovaný servis, tak by neměly nastat problémy. Dej vědět, jak jsi pořídil ;-)
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod icotech852 28. 5. 2014 20:25

jj - novy vyrobok alebo vratit prachy

malejarda :D WTF? :kuk: :-P
forsaken...
icotech852
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 29. 5. 2014 16:14

Jarda je hoňmi a spol., tím se to vysvětlilo :D
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 29. 5. 2014 18:19

Lexx píše:Bože jardo, co to meleš? :D
Pota: Nech si vystavit protokol, že nestihli reklamaci do 30 dnů, s tím za prodejcem, ten vrátí prachy. Jak je to autorizovaný servis, tak by neměly nastat problémy. Dej vědět, jak jsi pořídil ;-)

Blbost. Prodejce urcite nevrati penize, kdyz mu zakaznik nevrati zbozi, nejakym protokolem ze servisu si muze vytrit zadek. Asi jste nepochopili, ze servis mu nevydal zbozi ne proto, ze by ho neopravil, ale proto, ze chce za opravu zaplatit, nebot vyrobce neuznal dvouletou zaruku, ale pouze rocni, pravdepodobne to zakaznil koupil na ico. ;-)
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod icotech852 29. 5. 2014 18:53

ja by som riešil reklamáciu u predajcu,čo ma po nejakom servise - to si má riešiť predajca
forsaken...
icotech852
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 29. 5. 2014 19:05

No prodejce to stejne preposle do servisu, takze je to rychlejsi rovnou dat do servisu sam. Prodejce by mu tu reklamaci stejne zamitl, pokud uz rocni lhuta k reklamaci ubehla.
malejarda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Slonik 2. 6. 2014 08:18

icotech852 píše:ja by som riešil reklamáciu u predajcu,čo ma po nejakom servise - to si má riešiť predajca


Jistě, to můžeš. V každém případě může prodávající také určit pro reklamace servis (viz. § 2166 a § 2712 nového občanského zákoníku)
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků