prava tridniho ucitele

Tady můžete řešit otázky týkající se dědění, diskriminace a další.

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod iwigirl 7. 1. 2008 20:31

Dle mého názoru toto zákonem upraveno vůbec není. Ale možná kecám.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 7. 1. 2008 21:15

zuzanka18 píše:pokusim se s tim neco udelat! a konecna otazka:ma na to pravo nebo ne?


Dovolím si reagovat.

Já bych v každé chvíli nevkládal do všeho zákon/právo atd.

Kdyby vám chtěla opravdu pomoci, proč ji hned bičovat? Že toho máte moc - zkuste jí to říct, třeba změní systém tohoto zkoušení apod. Nebo jej zruší úplně.
Důležité je situaci vykomunikovat - ne řešit radikálním ,,řezem".

Jiné by to bylo, pokud by vás začala neoprávněně známkovat, doučováním a zkoušením navíc, by vás schválně šikanovala atd. atd.
Tam bych doporučil, aby rodiče navštívili ředitelku.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Player. 7. 1. 2008 21:21

skus si precitat skolsky poriadok a podla neho uvidis.

imho nikto ta nemoze drzat proti tvojej voli po vyucovani v skole. Vsetci by ste sa mali zdvihnut a odist.
Player.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zuzanka18 7. 1. 2008 21:28

no a to je dalsi problem..nase trida se cela nezvedne a neodejde...jsou tam i nadsenci,kteri se nechaji radi vyzkouset!..zitra uz je to zkouseni,tak nam drzte palce :-) a dekuju za vase prizpevky!
zuzanka18
Čtenář

Odeslat příspěvekod Player. 7. 1. 2008 21:38

vazne nerozumiem naco je to dobre. Kazdy vie, ze maturita je len zdrap papiera, ktory nikoho nezaujima. No a myslim, ze nie je tajomstvom, ze na maturity sa uci tak max tyzden dopredu. Ten cas co ti zobrala si mohla kludne venovat k priprave na prijmacky. Heh, aj ked pripravovat sa tak skoro na prijmacky asi nikoho nenapadne :P
Player.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eRiper 7. 1. 2008 21:39

no tak my děláme opakování ale normálně v hodinách. Jak jsem řekl - i kdyby kdybych měl skakat po ušach tak z te školy odejdu.
eRiper
Nadšenec

Odeslat příspěvekod aquarkko 7. 1. 2008 23:14

Player.: papír k ničemu? týden dopředu? já se teda na maturitu připravovala celý štyri roky, poslední rok vědomě na maturitní předměty. a na přijímačky taky.
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 8. 1. 2008 09:44

Player.: papir k nicemu? to si ale delas srandu ted vid...aspon, ze to vsichni neberou jako ty...
zuzanka18: opet musim souhlasit s nazorem MgX, je opravdu lepsi si s tou ucitelkou normalne promluvit, nez na ni psat stiznosti, protoze stiznost je to posledni co se da delat a nekdy to ani neni vychodisko...
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Player. 8. 1. 2008 11:46

Noovo, Aquarkko: aha vlastne hej... Mozes sa s nim pochvalit maminke a tatinkovi. Nikoho ineho tie znamky nezaujimaju. Ani sa tomu necudujem kedze sa ulpatnuje zly/nespravodlivy system skusania. Podla toho to aj vyzera.. Maturitu ma kazdy dement, a preto sa jednoducho nemoze brat vazne.

aquarkko: ucenie na jednotlive predmety pocas 4-rokov nepovazujem za ucenie na maturu. To sa bere ako samozrejmost. Ze si sa cely rok intenzivne pripravovala na maturu? nebud smiesna. Maturovat idem z predmetov ktorym rozumiem a viem najlepsie.
Mas pravdu.. s tym tyzdnom som to prehnal. ok. Ja som sa ucil tri dni a to len slovencinu. Ostatne predmety boli primitivna zalezitost.
Player.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 8. 1. 2008 12:37

Player.: bohuzel ted ma maturitu kazdej s prominutim debil, ale nastesti jsou vyjimky...drive maturita neco znamenala, jenze jak se ted dava kazdymu i tem, co by si ji nezaslouzili, pak to lidi vetsinou berou jako kus papiru...
treba ja kdyz jsem delala maturitu, tak jsem byla vyklepana a ucila jsem se jak blazen, jen abych nasim neudelala ostudu, ze jsem ji neudelala, tenkrat jsem sla prvni na radu a v prvni den a jedina jsem to ten den udelala, protoze opravdu to nedavali kazdemu jako ted...

nevim, ale myslim, ze by me do banky tenkrat bez maturity nevzali...
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquarkko 8. 1. 2008 20:24

Player.: já netvrdím, že maturita je kdovíco, ale maličkost to taky není, já konkrétně jsem se na ni připravovala opravdu svědomitě. můj svaťák trval 12 dní, během kterých jsem zopakovala všechnu látku z maturitních předmětů. a nevím, co je směšnýho na tom, že jsem se celý čtvrťák připravovala kromě normálních hodin i na maturitu doučováním a průběžným svědomitým učením maturitních otázek. podle mě je naopak navýsost trapné se chlubit tím, že jsem se neučil/a. no a raději už se nebudu vyjadřovat, když to nepatří k tématu
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 8. 1. 2008 21:40

Dobrý večer,

musím přiznat, že Player. mě opět ,,nezklamal" (pro ty, kteří to nechápou -> myšleno ironicky)

Drazí přátelé, on má výjimečnou schopnost provokovat, ale tak nějak na těsné hranici flamu. Až po delší době je schopen a ochoten, vyjádřit alespoň trochu rozumný názor. Nevím proč tak činní, ale zřejmě je to potřeba na sebe ,,ukázat" - zviditelnit se.


Nic není špatného na tom - učit se na maturitu. Kdybychom si představili situaci, že nebudeme celou dobu chodit do školy a na učení se ani nepodíváme a najednou přijdeme k matuře, asi těžko budeme schopni adekvátně odpovědět na otázky a ještě ve všech předmětech. Ano, určitě se najdou superinteligentní lidé, kterých mozek pracuje jinak a ti by i tak zřejmě uspěli. Kolik jich je, nebudu odhadovat, ale dovolím si tvrdit, že 90% určitě ne.

Já jsem ubohý hlupák, jenž patří do 90%. Tudíž jsem musel chodit do školy a musel jsem se učit. Netvrdím, že vždy na 100% a jistě byly chvíle, kdy jsem něco ,,flákal". Co si vzpomínám, nejlepší byl 3tí ročník. Tam jsem opravdu byl tak nějak, celkově spokojen ;-) Učení jsem se věnoval méně než v jiných ročnících.

Vzhledem k jisté ,,inflaci" vzdělání, má dnes maturita nižší hodnotu, než v minulosti. A tak povolání k jejichž obsazení dříve stačila maturita, jsou dnes obsazovány pouze vysokoškoláky. Zda je to dobře, či nikoliv, musí posoudit každý zvlášť. Maturita se tak pomyslně stává méněcennou záležitostí. Pravdou je (pokud se nepletu), že člověk chtějící jít na VŠ, maturitu potřebuje - jinak má smůlu.
S Player.(em) se dá souhlasit v části, kdy zmiňuje, že ony známky nikoho nezajímají. Ano, většinou se dívá na stav - maturitu má/nemá. To, zda maturoval za samé jedničky, nebo za čtverky už není podstatné.
K tomuto by se dalo otevřít zvláštní téma, zda je to dobře, nebo ne. Já myslím, že celkem ano. Ono je totiž hodně lidí, kteří maturitu zvládnou v pohodě, ale poté v praxi mají určité problémy. I když se to může zdát nepravděpodobné, mezi školou a praxí je výrazný rozdíl - škola všechno nenaučí. Navíc u maturitní zkoušky (a dalších obdobných) do hry vstupuje i nervozita jedince atp.

Omlouvám se zakladatelce tohoto vlákna za OT. Vzhledem k vzniklé situaci, jsem si dovolil reagovat.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Player. 9. 1. 2008 17:07

aquarkko píše: .... můj svaťák trval 12 dní, během kterých jsem zopakovala všechnu látku z maturitních předmětů. ....
....podle mě je naopak navýsost trapné se chlubit tím, že jsem se neučil/a. no a raději už se nebudu vyjadřovat, když to nepatří k tématu
Naposledy upravil Michal P dne 3. 6. 2008 21:16, celkově upraveno 1
Důvod: Příspěvek poškozen při konverzi fóra, část ztracena
Player.
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 9. 1. 2008 22:27

Dobrý večer,

Player. možná by bylo lépe, vyjádřit se hned (možná trochu obšírněji), aby ostatní (možná hlavně já) lépe chápali Vaše myšlenky a názory. Ono se dá pak lépe reagovat a vlákno neodbíhá k zbytečnému přemýšlení, zda náhodou nepůjde zase o nějakou ,,ohnivou válku“.
Některé Vaše ,,vstupy do děje" jsou pro mě náznakem jisté arogance a ironie - z jistého pohledu by se dalo hovořit i o Vašem pocitu ,,nadřazenosti" ... a tak se ptám - PROČ TO :?: Proč mám ten pocit a proč si v něm vždy nějakou dobu očividně libujete?


Player. píše: Mgx: Ty si ma tiez nesklamal. Opat si napisal uzasnu slohovu pracu s nadhernou grafickou upravou.


[b]Už jsem to tu, myslím, jednou psal …..snažím své názory vyjádřit co nejpřesněji, a tak mé příspěvky jsou většinou obsáhlejší. Chápu, že v době ,,rychlosti a spěchu“ je jen málo lidí, kteří si najdou čas na čtení takovéhoto mého ,,obludária“. Bohužel má snaha, aby názory a myšlenky, jež vyjadřuji, byly pochopitelné pro co největší okruh případných čtenářů a také aby byly jimi vnímány (pokud možno) přesně tak, jak jsou myšleny, je mojí ,,úchylkou“, kterážto převládá nad rychlým několikaslovným vpádem do děje.
Přiznejme si, že jednoduší je diskutovat přímo ,,face to face“, než takto dopisovat. Nejde to, tudíž se každý musí přizpůsobit po svém…. /b]


Player. píše:Hlavne je si dobre uvedomit, ze v skole sa nic pouzitelne nenaucis. Skola je tu na to aby ta naucila ucit. Ucit sa a porozumiet velkemu mnozstvu informacii v co najkratsom case. To je najpodstatnejsie poslanie skoly. Poznam ludi, co sa pocas skoly nenaucili ucit (troska paradox :)) a na VS nemali sancu, rovnake to bude aj v ich dalsom zivote, kedze maju male schopnosti ucit sa a chapat nove veci.
Podstatne teda nie je ako dlho sa ucis, ale ako kratko a zaroven kvalitne.


Netroufnul bych si tvrdit, že v žádné střední škole v rámci ČR, či SR se nikdo nic použitelné nenaučí. Je to otázka jistých priorit a vidění onoho ,,použitelného“ v souladu s budoucí praxí.
Další Vaše vyjádření, určitá myšlenka s posláním školy - se dá brát jako poměrně pravdivá a dá se s ní i souhlasit….. jen bych opět netvrdil, že lidé, kteřížto se nenaučili na SŠ ,,učit“, nemají v dalším životě šanci.
…..a tak podstatné je v rámci vzdělávání to, kolik učiva za jednotku času je schopen jedinec pojmout, a to tak, aby byl schopen obsah učiva teoreticky vyjádřit za týden, měsíc, rok… + aby byl schopen obsah učiva převést jakožto použitelnou složku v rámci budoucí praxe (tzn.: aby použil již naučené a nemusel se k tomuto vracet) + další poznávané skutečnosti byl schopen přetřídit a uložit do paměti a využívat.

Trošičku zavádějící jsou i Vaše poznatky/myšlenky ohledně studia na VŠ. Zní trochu jako kdyby ten, který absolvoval VŠ se opravdu naučil ,,učit“ a proto VŠ zvládl. Tudíž že se jedná o jedince, který ony informace, data, poznatky a vědomosti má pevně v sobě a je schopen je použít i v reálném životě.

Když se podíváte na Vaše i mé vyjádření, vlastně se, více čí méně, blíže nebo vzdáleněji bavíme o systému školství. Myslím, že toto téma (možná podobné) na pauza.cz již bylo, takže pokud jste se chtěl k tomuto vyjádřit, mohl jste reagovat tam, a ne zde, kde původní dotaz byl, řekněme, v jiné kategorii.

S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 3. 6. 2008 19:53

mám dotaz, ale nechce se mi kvůli tomu zakládat nové téma > je někde v zákoně něco, o co by se mohla opřít Česká školní inspekce, když najde v prsotorách školy majetek (řekněme nábytek), který není nikde evidován a nechá ho zlikvidovat? Díky.
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků