Pokuta za nedocházku k zubnímu lékaři.

Tady můžete řešit otázky týkající se dědění, diskriminace a další.

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod strny88 21. 8. 2007 13:26

Dobrý den, mám jeden dotaz. Byl jsem objednaný k zubnímu lékaři na preventivní prohlídku, ale tu jsem bohužel zmeškal. lékaž po mě teď vyžaduje pokutu 200kč za to, že jsem nedorazil. podle mého na to lékař nemá právo, ale nejsem si jist. Proto bych byl velice rád kdyby mi to někdo z Vás objasnil. Velice děkuji.
strny88
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MarkFX 21. 8. 2007 16:28

heh, tak to sem ještě nežral... :o

nevím, doufám že to není najěká zavedená novinka v zdravotnictví...
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Legenda

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 8. 2007 16:36

já o tom teda nic nevím... ani google se na to netváří..
iwigirl
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod Jeffe 21. 8. 2007 16:41

Pokud s nim nemas nejakou smlouvu, kde by byla dohodnuta takovahle smluvni pokuta, tak bych si z toho nedelal tezkou hlavu :)
Superforum - v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství :D
Jeffe
Moderátor

Odeslat příspěvekod MarkFX 21. 8. 2007 21:45

no jakože je pravda, že zubařů je u nás jako šafránu a jsou vytížení, sám z vlastní zkušenosti vím že se musí objednávat na víc jak měsíc dopředu...

Prostě mají hodně lidí a za tu pulhodinku cos tam nebyl mohl byt někdo jiný... :hm
Kolo je poslední vynález stvořený člověku pro radost...

Majkl vP. > I kdyby všichni byli úplně ticho, tak Mark přijde a něco řekne. On něco řekne.. Já chci něco říct, ale on něco řekne.. chci zase něco říct, ale on zase něco řekne.

Mondeo 2.5 V6
MarkFX
Legenda

Odeslat příspěvekod Anonymous 21. 8. 2007 21:46