od Bungo 16. 6. 2009 13:34
Je logické, že dopravce nechce čekat na otevírání balíku... Jeho úkol je jasný. PŘEPRAVA. To co je uvnitř balíku ho nemusí zajímat, resp. zajímá jen z hlediska přepravy (věci křehké, podléhající rychlé zkáze apod.) To, že v balíku není to, co si dohodl kupující s prodávajícím není chyba dopravce a já nevidím jediný důvod, proč by dopravce měl na své náklady odesílat balík zpět jen proto, že uvnitř nebylo to, co si kupující s prodávajícím domluvili.
Samozřejmě to může přepravce dělat, nic mu v tom nebrání a záleží na domluvě, ale byl by sám proti sobě. Nehledě na čas, kterým jsou omezeni...
Samozřejmě, pokud je balík otevřený či poškozený, tak bych ho přijmout odmítl. Ale pokud je navenek v pořádku, tak kupující má dost možností sehnat si při otevření balíku dostatek svědků. kteří by eventuelně dosvědčili jaký byl obsah zásilky po bezprostředním otevření.
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?