Pojisteni odpovednosti-INFO

Tady můžete řešit otázky týkající se dědění, diskriminace a další.

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Martas06 18. 12. 2008 19:08

Zdravim.poprosim o malou radu/info.
Mam u ceske pojistovny uzavrenou pojistku odpovednosti za skody zpusobene pri vykonu povolani "Pojistka na blbost".

Naposledy jsem resil skodnou udalost pred 4-mi roky a tehdy slo o nejakych 6k.

Pracuji jako ridic z povolani nakl. automobilu u jedne spedicni firmy a pred dvema mesici se mi stala nemila vec.

Couval jsem s otevrenym hydr. celem k nakladaci rampe (celo se vzdycky opre o gumove dorazy),k me smule to bylo v arealu firmy kde jsem byl poprve (jinak mi to necini zadny problem) a komunikace pred nakl. rampou se mirne svazovala byla tam takovy mirny "hup" takze jakmile se zadni naprava dostala pres nej,zadek se trochu nadzvednul a celo prorazilo roletova vrata rampy.
Vrata pouze vespod vyskocily z vodicich kolejnicek a byy mirne promackle,bohuzel firma ma halu a veskera zarizeni spojena s ni jeste v zaruce takze servis resil opravu vymenou za dva dily one rolety,cena opravy i s praci byla 27000kc takze docela palka.

Nahlasil jsem skodnou udalost u CP oni si vyzadali veskere podklady a popis jak k nehode doslo a vcera mi prislo vyjadreni "Rekapitulace likvidace skodne udalosti-Informace o vyplate" ktere me prilis nepotesilo.

SCREEN (Nahrady skody za opravu vozidla si nevsimejte...nejak to "zkonili" na voz zadna skoda neni)
Obrázek

Omluvte kvalitu,digital po ruce nemam tak poslouzil mobil.


Z toho dopisu fakt moudrej nejsem a treba se desim zbytecne ale plneni zni jasne.Volal jsem na infolinku ale operatorka mi to nebyla schopna vysvetlit pricemz si zapsala me tel. cislo s tim ze me likvidator dalosti bude do dvou prac. dnu kontaktovat.
Jak jsem jiz zminil skodu jsem resil pred 4-mi roky a tehdy jsem myslim vyjadreni ani nevidel,dostal to tehdejsi zamestnavatel a sef mi oznamil ze to pojistovna uhradila.