Zamitnuta reklamace bot

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod MgX 17. 3. 2009 17:19

... takže znovu ... teď jsem si všiml, že Ti jinou reklamaci 3x zamítli. Předpokládám, že u těchto bot...tady nevím, nejsem si jist, ale myslím, že reklamaci můžeš uplatnit.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thomyy 17. 3. 2009 17:31

Přesně jak píšeš. 3x mi u těch bot zamítli jinou reklamaci. Když jsem chtěl znova reklamovat, řekli mi, že už mi je nevemou na reklamaci, protože už mi právě 3x zamítli jinou reklamaci.
Taky jsem o tom nikde nic nenašel a to projíždím celej google:)
SE KW800i, Samsung i900 Omnia -> O2
N1600 -> VF
Thomyy
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 20. 3. 2009 20:43

POdle me ti jsou povini zbozi vzit na rklamaci. Obratil bych se na COI, mozna jim da pokutu...
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kirkwood 21. 3. 2009 09:51

kromec: Stačí na SOS ;-)
Kirkwood
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hazellee 22. 3. 2009 15:49

Thomyy píše:Dobrý den,
dneska jsem chtěl reklamovat svoje ani ne půl roku staré boty a v obchodě mi řekli, že mi to přijmout nemohou, protože už třikrát mi zamítli (jinou) reklamaci. Mají právo na to mi odepřít možnost reklamace, když jsem je třikrát neúspěšně reklamoval??
Předem děkuji za odpověď.

pěkná blbost, to si musí najít jiný důvod. jde o to, jakou mají boty vadu teď. a kdoví jestli předtím zamítali oprávněně.
čoi ti pomůže v tom, že je možná potrestá, ale to nevyřeší ten problém, že tobě osobně to kromě satisfakce :-) nepomůže. nech si udělat posudek, poštvi na ně SOS , když to nepomůže, řekni, že je zažaluješ a pak už ti nezbude jenom je žalovat, kdy ž nebudou ochotni se s tebou domluvit. otázka je, za ja k dlouho se něčeho a jestli domůžeš a kolik tě přijde. :mrgreen:
Hazellee
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dTest 6. 4. 2011 09:41

Reklamovat zboží můžete kolikrát chcete. Jde o Vaše právo, zákon počet reklamací nijak neomezuje. Prodejce tudíž nemůže odmítnout přijmout reklamaci s tím, že jste to samé zboží předtím již několikrát reklamoval.

dTest

Na další dotazy z oblasti spotřebitelského právo vám odpovíme v naší poradně pro spotřebitele na tel. čísle 299 149 009. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru. Občanské sdružení spotřebitelů TEST, vydavatel časopisu dTest
dTest
Čtenář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 4. 2011 12:07

Presne tyhle peripetie jsou duvod, proc nakupuji u proverenych obchodniku, nejlepsi zkusenost mam s Leiserem, nejhorsi s malymi nezavislymi prodejnami.
PatrikChrz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků