Zamitnuta reklamace bot

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod spike18 21. 2. 2008 22:20

Pred rokem jsem si koupil znackove boty (Phat Farm) po pul roce pouzivani zacly obe praskat po bocnich stranach, a nedavno jsem si vsiml, ze ve stejnem miste, jen dole je dira. Sel jsem je reklamovat, ale reklamaci mi zamitli - nevhodne pouzivani obuvi (nebo neco v tom smyslu). Pritom jsem je ani moc nenosil a uz vubec jsem je nepouzival na mistech, kde bych je pouzivat nemel :D Docela mne to stve, byly celkem drahe a nic nevydrzely, muzu se nejak odvolat apod?
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 22. 2. 2008 09:26

Muzes si nechat udelat posudek od soudniho znalce. Pokud soudni znalec posoudi ze je to vada vyrobku, tak to reklamuj znovu i stim posudkem, pokud ti ho uznaji tak by ti meli zaplatit i naklady na posudek. Pokud odmitnou znalecky posudek tak jedine soud.

VIce vceten paragrafu apod.. na http://www.spotrebitele.cz v poradne.
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spike18 22. 2. 2008 10:04

Soudni znalec je pomerne nakladna zalezitost, ne?
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 22. 2. 2008 10:06

stojí pár set, závisí to na ceně posuzovaného zboží.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 22. 2. 2008 10:30

CO ma zkusenost kamarad tak je dobre prvni soudnimu znalci zavolat a popsat problem a on ti zhruba rekne jestli ma ten posudek smysl, abys zbytecne nemusel platit za posudek ktery by napr. urcil ze je to tvoje chyba...
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spike18 22. 2. 2008 10:37

ok, diky za rady, asi to vyzkousim :)
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod netwar 26. 2. 2008 15:33

U bot je problém v tom, že musí být užívány na co jsou určeny a to se bohužel nedá dost dobře dokázat a tak záleží na přístupu obchodníka.
Mám kamaráda, který si koupil boty značkové sportovní a nosil je každý den, během záruční doby je skoro roztrhal a přesto mu to uznali jako reklamaci a dostal boty nové a tak to dělal dost dlouho.

Já když jsem si také koupil obuv značkovou, která se mi také roztrhla ne mojí vinou tak mi reklamaci neuznali, protože jsem je nepoužíval v souladu s návodem, nebo něco v tom smyslu.
netwar
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Anonymni 26. 2. 2008 15:39

netwar: no to bych chtel toho kamarada videt :-)

jinak moje matka ma prodejnu s obuvi... kdyz tam nekdo donese boty relativne ciste s viditelnou prasklinou ci poskozenim tak je prevezme, zabali a posle do vyroby, za cca 7-30 dni boty bud prijdou zpet opravene, nebo prijdou nove nebo dostane dobropis a muze vratit penize... no a posledni moznost je ze boty prijdou tak jak byly odeslany s tim ze reklamace neni uznana... da se tomuto predejit kdyz sama boty uzna za poskozene natolik ze by to reklamacni stejne vratilo ale pokud zakaznik trva na svem i kdyz je ubezpecen ze boty opravene nebudou tak se neda nic delat a boty poslat....

Kazdopadne vychcankovstvi typu ze si kazdy rok kupuju boty stylem ze vyreklamuju ty stary nahrava prave 2 leta zaruka na vyrobek, kazdopadne co lidi nevi nebo aspon prvne nevi ze musi prijit v zacatku kdy se projevi vada a ne az kdyz jsou boty roztrhany na hadry...
Anonymni

Odeslat příspěvekod hobitt 26. 2. 2008 16:14

Zkus Sdružení ochrany spotřebitelů :wink:
2010 Renault Laguna Grandtour 2.0 dCi
2000 Fiat Punto 1.2i ELX
2007 Citroën Berlingo 1.4i X
2017 Dacia Dokker 1.6 LPG
hobitt
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 26. 2. 2008 16:36

_maty_:
Predstav si ze ja jsem za posledni rok reklamoval 2-3 boty pokazde me uznali... Nebyly to zadne specialni ,ale boty k normalnimu chozeni respektive jedny znich byly prodavany jak trekkingove. Co si mam myslet o botach ktere se me znici po 2-3 mesicich pouzivani a to kupuju v normalnich obchodech(Hervis, Bata,Daichman,...). Ano vydrzi me boty vetinou jen jednu sezonu(pres zimu nebo pripade letnich pres leto), pak je reklamuji, koupim nove a co mam delat? Jsem vychcanek jen proto ze vyrobci nejsou schopni vyrobit kvalitni boty? Pokud vyrobi boty ktere vydrzi bezne pouzivani nekolik let tak nemam duvod reklamovat. Doma jsem mel hodne stare Prestige ze Svitu ZLIN(?) ktere jsem pouzival kdyz jsem sel nekam kde hrozi zniceni a silne znecisteni bot(napr. zahrada) a presto stale po radu let byly v pouzitelnem stavu!
Naposledy upravil kromec dne 26. 2. 2008 17:00, celkově upraveno 1
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Calhoun 26. 2. 2008 16:52

_maty_ píše:Kazdopadne vychcankovstvi typu ze si kazdy rok kupuju boty stylem ze vyreklamuju ty stary nahrava prave 2 leta zaruka na vyrobek, kazdopadne co lidi nevi nebo aspon prvne nevi ze musi prijit v zacatku kdy se projevi vada a ne az kdyz jsou boty roztrhany na hadry...


Co je na tom za vychcankovstvi? Taky to tak delam. Pokud nekdo prodava boty ktere vydrzi nekolik set km chuze nez se objevi prvni poskozeni tak necht o tom laskave sve zakazniky informuje a ja si pujdu koupit jiny produkt. Ale pokud je v CR platna 2leta zaruka a prodejci vedome prodavaji ausus s zivotnosti jedne sezony tak museji holt pocitat s tim ze se ***** zakaznik bude vracet a reklamovat.

Jinak si velice dobre pamatuju ze za totace mi rodice kupovali boty made in CSSR kterych jsem se zbavoval tak ze jsem z nich vyrostl coz znamenalo klidne i dva roky casteho noseni (a ze jsem jako dite tem botam daval sakra zabrat) bez nejmensich problemu a vad. Pokud slo pred 20ti lety takhle vyrabet tak opravdu nechapu proc by to nemelo jit dneska.
Calhoun
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maty.Lara 27. 2. 2008 21:54

Pravda, ze dnesni boty nevydrzi tolik, co ty starsi. Segra mela od pate tridy botasky Prestige, pak ji z nich vyrostla noha a ja je podedila. Nosila jsem je vsude, asi po 4 letech meho noseni (+ 3 roky jenosila sestra) se zacaly trochu trhat, tak je nosim uz asi 3 roky v lete ven na antuku na "dodelani".
Co si mam po teto zkusenosti mysllet o botech, ktere nosim prilezitostne a znicim je za jednu sezonu? Nechci zazraky, ale stacilo by, kdyby vydrzely aspon ty dva roky na ktere mam ze zakona narok (pouzivam je dle toho, k cemu jsou urceny... nebo spis k cemu je urcil vyrobce).
Muze-li se neco pokazit, tak se to taky pokazi.
Maty.Lara
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquarkko 28. 2. 2008 23:08

hehe, mluvíš mi z duše...já mám boty tři měsíce a už z nich mám bolavou patu (posledních 14 dní). a co s tím?
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spike18 29. 2. 2008 06:42

Ty moje me staly tri a pul. Pres zimu jsem je ani moc nenosil a v lete jsem mel sandaly, takze jestli jsem je nosil pul roku tka to bude jeste moc a uz vypadaji jako bych v nich delal nevim co :-/
Gigabyte M61P-S3 | AMD X2 3800+ | 2 x 1GB RAM | ATi 4850| WesternDigital 640GB WD6400AAKS | Seagate Barracuda 160GB SATA II | 80GB IDE Western Digital | DVD RW Samsung SH-S203B | Seasonic SS-500ET 500W | Samsung 223bw | XP MediaCenter SP2
spike18
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thomyy 17. 3. 2009 17:05

Dobrý den,
dneska jsem chtěl reklamovat svoje ani ne půl roku staré boty a v obchodě mi řekli, že mi to přijmout nemohou, protože už třikrát mi zamítli (jinou) reklamaci. Mají právo na to mi odepřít možnost reklamace, když jsem je třikrát neúspěšně reklamoval??
Předem děkuji za odpověď.
SE KW800i, Samsung i900 Omnia -> O2
N1600 -> VF
Thomyy
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 17. 3. 2009 17:19

... takže znovu ... teď jsem si všiml, že Ti jinou reklamaci 3x zamítli. Předpokládám, že u těchto bot...tady nevím, nejsem si jist, ale myslím, že reklamaci můžeš uplatnit.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Thomyy 17. 3. 2009 17:31

Přesně jak píšeš. 3x mi u těch bot zamítli jinou reklamaci. Když jsem chtěl znova reklamovat, řekli mi, že už mi je nevemou na reklamaci, protože už mi právě 3x zamítli jinou reklamaci.
Taky jsem o tom nikde nic nenašel a to projíždím celej google:)
SE KW800i, Samsung i900 Omnia -> O2
N1600 -> VF
Thomyy
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kromec 20. 3. 2009 20:43

POdle me ti jsou povini zbozi vzit na rklamaci. Obratil bych se na COI, mozna jim da pokutu...
CPU Zilog Z80 A/3,5 MHz, RAM 48 KB, ROM 16KB, grafika 256x192 bodů v 15-ti barvách,magnetofon ;) :)
kromec
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kirkwood 21. 3. 2009 09:51

kromec: Stačí na SOS ;-)
Kirkwood
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hazellee 22. 3. 2009 15:49

Thomyy píše:Dobrý den,
dneska jsem chtěl reklamovat svoje ani ne půl roku staré boty a v obchodě mi řekli, že mi to přijmout nemohou, protože už třikrát mi zamítli (jinou) reklamaci. Mají právo na to mi odepřít možnost reklamace, když jsem je třikrát neúspěšně reklamoval??
Předem děkuji za odpověď.

pěkná blbost, to si musí najít jiný důvod. jde o to, jakou mají boty vadu teď. a kdoví jestli předtím zamítali oprávněně.
čoi ti pomůže v tom, že je možná potrestá, ale to nevyřeší ten problém, že tobě osobně to kromě satisfakce :-) nepomůže. nech si udělat posudek, poštvi na ně SOS , když to nepomůže, řekni, že je zažaluješ a pak už ti nezbude jenom je žalovat, kdy ž nebudou ochotni se s tebou domluvit. otázka je, za ja k dlouho se něčeho a jestli domůžeš a kolik tě přijde. :mrgreen:
Hazellee
Návštěvník

Odeslat příspěvekod dTest 6. 4. 2011 09:41

Reklamovat zboží můžete kolikrát chcete. Jde o Vaše právo, zákon počet reklamací nijak neomezuje. Prodejce tudíž nemůže odmítnout přijmout reklamaci s tím, že jste to samé zboží předtím již několikrát reklamoval.

dTest

Na další dotazy z oblasti spotřebitelského právo vám odpovíme v naší poradně pro spotřebitele na tel. čísle 299 149 009. Linka funguje ve všední dny mezi 9. a 17. hodinou. V rámci zahájení projektu zaplatí dotazovatelé za poradenství pouze cenu běžného telefonního hovoru. Občanské sdružení spotřebitelů TEST, vydavatel časopisu dTest
dTest
Čtenář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 4. 2011 12:07

Presne tyhle peripetie jsou duvod, proc nakupuji u proverenych obchodniku, nejlepsi zkusenost mam s Leiserem, nejhorsi s malymi nezavislymi prodejnami.
PatrikChrz
Nadšenec
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků