Stejná reklamace víckrát?

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 11. 1. 2007 17:55

Mám dotaz: když reklamuju zboží 3x se stejnou věcí nebo 4x s jinou, mají nebo musí mi vrátit peníze/dát nový kus? Jinými slovy: můžu udělat stejnou reklamaci i víckrát než 3x? :) dík
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marz 11. 1. 2007 19:05

Neresilo se to tady uz tolikrat, ze by si to mohli vsichni zapamatovat????
I blbci letí vzhůru!!!
Je lépe bojovat holýma rukama, než být poražen při nabíjení pušky. - Kulhánek (Cesta krve)
marz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 11. 1. 2007 19:16

No můžeš. Ale proč bys to dělal, když tou třetí (stále stejné vady) ti vzniká právo na výměnu či na vrácení peněz?
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 11. 1. 2007 20:57

Kryštofe bez urážky, umíš jen psát nebo i číst, vždyť je to tu řešený snad v každým druhým příspěvku
třeba tady http://forum.pauza.cz/viewtopic.php?t=4055 je to i v názvu příspěvku
Michal P
Přeborník

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 12. 1. 2007 18:56

jasně, ale zatím tady nikdo neřešil, jestli můžu mít reklamaci i víckrát než 3x :) jestli to tady fakt někde je, tak se hluboce omlouvám :) jinak k tomu proč: mám žlutou Nokii 5500 a ten její kryt se vždycky po dvou dnech tak, ne upšiní, ale prostě ta umělá hmota zapracuje, že to není hezké. Už jsem to v servise dvakrát měl, to jako no problem a chtěl bych to tam donést třeba i víckrát než už jen jednou, aby mi dali nový hezký kryt. Jinak je telefon super, ale nechci aby vypadal jak 5 let starej a uloženej v zaprašeným sklepě... ;)
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 12. 1. 2007 19:02

Aha tak tohle mě nenapadlo, myslím že můžeš, záleží na nich jestli ti už raději nebudou chtít dát peníze, pokud řeknou že ti je vrátí a opravovat to nebudou bránit se asi nemůžeš, co víc bys taky mohl chtít.

Většina lidí se právě snaží o to vrácení peněz, za další opravování bojuje málokdo.
Naposledy upravil Michal P dne 12. 1. 2007 19:03, celkově upraveno 1
Michal P
Přeborník

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 12. 1. 2007 19:03

no jo. V nejhorším mi ty peníze vrátí a koupím si ten telefon znovu :D ale na tohle bohužel zákony nemyslí :roll:
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 12. 1. 2007 19:05

To že ti vrátí původní cenu je nejhorší případ ? Vždyť určitě cena nahoru nešla, spíš naopak ne ?
...
Michal P
Přeborník

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 12. 1. 2007 19:54

dobře, v nejhorším jsem peřehnal. Tak teda jen v horším :) cena samozřejmě nahoru nešla, ale připadá mi s tím moc papírování a pod., jednodušší by bylo jenom znovu vyměnit kryt a je to :) ale pochopil jsem, že prostě záleží čistě jen na jejich rozhodnutí :)
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 17. 6. 2007 13:45

a ještě mám teď jeden dotaz: pokud budu mít čtvrtou reklamaci, mám zákonem dané, do kdy musím odstoupit od kupní smlouvy?
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod monak 17. 6. 2007 22:02

No snad odstoupíš při reklamaci té čtvrté závady...a nevymýšlej hovadiny...
monak
Čtenář

Odeslat příspěvekod Anik 23. 6. 2007 13:13

Krystof: po 4. oprave mas na to 7dnu aby si dosel k prodejci ,aby ti vratil penize/vymena pristroje.
Samsung Galaxy S10
Anik
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 23. 6. 2007 13:16

Anik: ... 4.reklamace se musí uplatnit přímo u prodejce, ne v servisu a při ní je třeba uplatnit požadavek na odstoupení od smlouvy. To že víš o tom, že to prochází/procházelo u Vodafonu není relevantní, výklady hovoří jasně.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anik 23. 6. 2007 21:24

iwi: s osobni zkusenosti u Vodafone a u"neosobni" vim,ze je to tak. Electro world,T-mobile,O2 aj. nechteji posledni reklamaci "pres" ne a zaskrnouti do protokolu odstoupeni od smlouvy,ale staci jim uznane reklamace,opravenky. Jasne,pravo to tak rika,ze je to tak jak to tu vykladas,ale ve skutecnosti je to jinak. Mozna,ze za to muzou i sami prodejci,protoze s reklamaci se nechteji zabyvat a posilaji zakazniky primo do servisu.
Samsung Galaxy S10
Anik
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 23. 6. 2007 21:30

Aniku, to ze to tak dela vice velkych prodejcu je sice fajn... Ale je treba to zde uvest a nevydavat to za obecne pravidlo, Krystof polozil obecny dotaz, na ktery je treba obecne odpovedet.. Jsem rada,ze ses zapojila do diskuze, ale podobna odpoved, ktera by nebyla uvedena na pravou miru by mohla tazatele poskodit.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků