strono objednávky

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Louis 1. 1. 2007 23:55

Objednával jsem z internetu mp3přehrávač minulý týden od mé objednávky mi neposlali ani jeden e-mail s textem že se objednávka zpracovává nebo něco podobného...nemůžu dál čekat a doufat že mi napíšou,tak sem napsal e-mail že objednávku ruším.Neplatí se nějaké storno poplatky...?
:-)
Louis
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Johny[CZ] 2. 1. 2007 21:03

Storno poplatky určitě ne. Jenom si nějak ověř že to storno četli, aby se pak nemohli vymluvit.
Johny[CZ]
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 2. 1. 2007 22:25

na svých stránkách určitě mají nějakou lhůtu pro dodání, pokud ji nedodrželi, tak od smlouvy písemně odstup ( ideální by bylo poslat mail s doručenkou.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Louis 3. 1. 2007 19:05

jj díky
:-)
Louis
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 4. 1. 2007 19:12

A co proste neprevzit balik? Je to mozny postup? V pripade problemu treba rict, zes to neobjednal ty, ale nekdo na tvou adresu a ty si to zbozi nikdy nechtel...
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 4. 1. 2007 19:26

lu.kas: to je sice pekna svinarna, ale da se to... jen lituju toho prodejce a ani bych se nedivila, kdyby v budoucnu dobirky zrusil.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 4. 1. 2007 22:10

No je to svinarna, ale nauci ho to dorucovat zasilky vcas, slusnymu prodejci bych to neudelal...
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 18. 4. 2007 14:57

muzu se zeptat, jak je v zakoneno upraveno to, co nabizi tato firma? Mel jsem za to, ze nevyzvednout zasilku je moje pravo a nemuzu za to nic platit. http://www.checkout.cz/?level=5.5
Viz. minuly prispevek
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chemistry 18. 4. 2007 15:18

žiadne storno poplatky, ba presne naopak máš právo pri internetovom predaji do 7 dní odstúpiť od zmluvy a vrátiť tovar ak by ti ho aj náhodou dodali. :wink:

toto platí v SR ale predpokladám že aj v CR
chemistry between us
chemistry
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymous 18. 4. 2007 15:45

V ČR je ta lhůta 14 dní.
Anonymous

Odeslat příspěvekod Michal P 18. 4. 2007 16:23

Pravděpodobně to co našel lu.kas na http://www.checkout.cz/?level=5.5 platí pro podnikatele-právnické osoby, pro ty totiž 14 denní záruka vrácení peněz neplatí, tyto smlouvy jsou totiž pokud se nepletu uzavírány podle obchodního zákoníku a ne občanského jako u fyzických osob.
...
Michal P
Přeborník

Odeslat příspěvekod Slonik 18. 4. 2007 17:23

luis: Moc bych se s nima nemazal. Poslal bych mail (nebo tam zavolal), že objednávku ruším. Pokud by přeci jen něco poslali, tak je to jejich problém - nepřevzal bych si to. Stornopoplatky se neplatí.

Mimochodem, co je to za obchod? Většina těch zavedených má sledování zakázky v zákaznické sekci. Kromě toho tam obvykle mají i postup pro stornování objednávky.
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lu.kas 18. 4. 2007 17:46

Ja jenom nasel na odkazu co vkladala iwigirl na MM tohle, tak sem na to cumel jak puk :-D
Tak to asi bude tak jak to pise Michal P, ze to plati pro pravnicky osoby
Podpis -> klik na 'www'
lu.kas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod web. 7. 8. 2007 12:46

Prodejce bych nelitoval - je to riziko neprofesionálního a někdy i nepoctivého podnikání v oboru.
Nedojde-li Vám od dodavatele žádná informace, ani obejdnaný přehrávač, neváhejte jej písemně vyzvat (postačí e-mail) s určením řekněme týdení lhůty k vyřízení Vaší objednávky.
Po té můžete bez obav od smlouvy odstoupit (např. opět e-mailem).
Následně doručené zboží již odmítněte s tím, že nechcete odpovídat za bezdůvodné obohacení.
Contraria Contrariis Curantur!
web.
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hurvajz 20. 8. 2007 08:55

Dobrý den, mám podobný problém, jako autor této diskuze. Ve středu jsem si objednal mobilní telefon a doteď mi nepřišla jediná zmínka o vyřizování objednávky, psal jsem jim i e-mail, taktéž bez reakce. Navíc jsem si před chvílí přečetl tuto diskuzi http://fincentrum.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A061116_153907_fi_osobni_fib a jsem celkem zděšen :oboze . Práve z Mobilarény jsem si totiž mobil objednal. Jsem rozhodnutý od této firmy mobil nepřevzít. Je tedy opravdu možné, jak už se ptal někdo výše, bez nějakých právních následků a obstrukcí balík prostě na poště nepřevzít a objednat mobil jinde?
Hurvajz
Čtenář
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků