Reklamace bot u Baťi

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod trent 30. 5. 2007 16:03

Etnies je samostatná značka, nicméně jsi asi narazila na špatné lidi. Já nakupuji věci(oblečení) prakticky jen u bati a nikdy jsem problém neměl.
Ohledně té prošlapané podrážky...můj názor je ten, že nejen u bati by se na tebe vykašlali. Navíc je to taková neprokazatelná věc, kdy není moc poznat, co kdo s tou obuví dělal. Já si tam apříklad koupil Deisely. Odlepila se mi u nich špička(po tydnu), tak šli na reklamačku.Tam mi je opravili a vrátili. Špička se mi naneštěstí odlepila ještě 2x, takže došlo na vrácení peněz. Tak jsem si koupil jiné boty a mám je už 2. rokem. Toť moje zkušenost s Baťou.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod monak 17. 6. 2007 22:21

Asi takhle,když si koupíš lacinou věc u kohokoliv nemůžeš se divit,že ti nevydrží.Já kupuji zlatý střed a obuv jsem ještě nereklamoval.Tím nechci říct,že ve střední kategorii se nemůže objevit závada,ale je to daleko méňe pravděpodobné.Sandále 800-1000,- nízké trekovky 2000,- vysoké trekovky 2000-2500,- sportovní obuv pro běžné chození nebo rekr.sport 1500,- a nahoru.
monak
Čtenář

Odeslat příspěvekod fahrman 20. 6. 2007 10:38

boty je predevsim potreba reklamovat hned, kdyz se zavada vyskytne ... cili natrzena podrazka a ne utrzena .. pak clovek narazi na argument, ze predtim to spravit slo, ted uz nejde a vesmes maji recht
fahrman
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hrabinka 7. 3. 2010 18:05

Dobrý den,

koupily jsme v prosinci zimní boty u Bati.Po prvním týdnu nošení jsme zjistily ,že boty barvý ponožky ,odlepuji se ve vnitř vložky a ještě se páře venkovní šití!!!! CENA 1 400Kč
Proto nám nezbylo nic jiného,než boty jít reklamovat.
Prodejna v HODONINE je pro nás nejbliže , tak jsme se obrátily tam.
V prodejně u pokladen dělaly , že nás nevidí a tak jsme se ozvaly, že máme reklamaci!!!
Boty se jim zdály dobré, barvení prý není vada a je to normální, vložky nám chtěly přilepit a rozpárané švy nechtely vidět. Prodavačky přímo nechutné ,neochotné a otrávené životem!!!
Poté jsme se rozhodly boty vyreklamovat v brněnské OLYMPII,kde nám reklamaci ihned uznali a vrátili peníze!
hrabinka
Čtenář

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 3. 2010 21:15

Gratuluju. I ty blbý reklamace jsou holt o lidech.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 8. 3. 2010 09:17

co pise hrabinka je bohuzel pravda :roll: , v jednom obchode Bata reklamaci vezmou v druhem ne...pamatuju si, kdyz jsem sla reklamovat podzimni boty, tak mi je taky slepili a sesili, a kdyz jsem jim rekla, ze uz ty boty nechci, tak mi rekli ze bohuzel penize nevraci, ze je max spravuji....druhy pripad se mi stal, kdyz jsem si u Bati koupila tenisky za 400,- tak mi praskli z boku, takze jsem je sla reklamovat s tim, ze mi je asi zase opravi...ale byla jsem mile prekvapena, kdyz mi vratili penize :-)
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michee 8. 3. 2010 10:21

Tak nějak...všechno je to o personálu. Přítel jednou reklamoval u Bati boty, ale pak si řekl, že ty boty jsou stejně shity (a ještě s tím ty prodavačky dělaly cavyky), tak jim je tam nechal a už se pro "spravené" nevracel. Já za poslední rok reklamovala boty jednou (ecco), sice mi to nejprve nechtěly vzít, ale nakonec to vzaly, poslaly a vrátily prachy, resp jsem si koupila jiné, ale taky to bylo tak, jako že se jich strašně doprošuju...naprostá neochota.
Kick the baboon....
michee
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquarkko 8. 3. 2010 10:43

z těchhle důvodů nechodím nic reklamovat
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 8. 3. 2010 11:13

aqua:proto se reklamuje, jak se reklamuje....Když něco jdeš reklamovat, musíš si za tím stát. Samozřejmě nemyslím reklamaci rok a půl starých zhuntovaných bot.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michee 8. 3. 2010 11:56

aquarkko: já bych nejradši nechodila reklamovat nic, jenže když se ti posere týden stará věc a nebyla to úplně nejlevnější sračka, tak si to rozmyslíš (třeba teď v lednu jsem reklamovala snb gatě - udělala se ve švi díra - baba v krámě nám nechtěla vůbec pomoct - ptali jsme se jak nám může pomoct uprostřed sezóny - prý - za měsíc to dostanete sešitý - podle mě kdyby chtěla, tak to vyřeší jinak, třeba výměnou - jenže nechtěla - takže jsem si šla do vedlejšího krámu koupit jiný gatě a ty, co mi po měsíci opravily, mám teď doma pohozené a úplně na nic)......takže asi tak
trent: přesně tak....ale někdy ti to je na velký prd....viz to co jsem psala o gatích...my chtěli výměnu z důvodu, že se jedná o sezónní záležitost, baba na nás srala...
Kick the baboon....
michee
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 8. 3. 2010 12:04

bohuzel ze zakona je 30 dni na vyrizeni reklamace at je to sezonni vec nebo neni :-l ...nejhorsi je, ze delaj shity a pak maj problem s vymenama, tak kurna, kdyz si clovek koupi gate nebo bundu za 4 litry, tak by mela byt okamzita vymena za novy kus :hm
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michee 8. 3. 2010 12:45

nám bylo jasný, že to nakonec pošlou na reklamaci a za 30 dní to bude zpátky....ale prostě jsme se asi 10x ptali prodavačky, jak nám může pomoct....ona prostě nepochopila, co po ní chceme...pořád na nás hleděla, jako by byla retardovaná
Kick the baboon....
michee
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky-x 6. 11. 2010 17:13

Zjišťuji že je veliký rozdíl kde člověk reklamaci uplatňuje. Naprosto příšerný přístup je třeba v Trutnově. Prodavačny nepříjemné přímo socialistické.

Naopak prodejna v Hradci králové na Gočárově třídě je naprosto jiná dimenze! Pohodová příjemná atmosféra, usměvaví lidé... ještě se mi nestalo aby mi reklamaci neuznali.

Kde jste byly reklamovat vy a jací byli lidé, reklamace proběhla v pohodě?
Beyerdynamic DT 990, Audinst HUD mx1, wasapi, foobar2000

Sám Chaplin se inkognito účastnil soutěže o svého nejlepšího dvojníka a skončil až třetí.
Lucky-x
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod teplice 14. 11. 2010 21:33

Netýká se to bot, ale mobilu...

Reklamoval jsem mobil u O2 a málem jsme skončili u soudu, protože prostě na teplické pobočce mi za každou cenu odmítali vrátit peníze (měl jsem na ně nárok dle zákona, což jsem jim také doložil). Skončilo to tím, že jsem odstoupil od smlouvy, což také nechtěli respektovat a tím, že jsem si vzal skoro na všechny z pobočky jména a oznámením, že se obrátím na soud. No, do týdne jsem si šel pro peníze. Ale řeknu vám, za ty nervy, vztek atd...no hrůza.
Myšpulín: Nevím mě živě moc neříká, byl jsem tam jen párkrát. Když potřebuju něco kolem PC tak se stejně zeptám v garáži, tam se nebojím že mě sjede někdo ve věku mýho syna :-D
teplice
Ovčák 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 15. 11. 2010 07:24

Oni to jen zkouší... Je normální pakáž. Něco podobného jsem měl s hodinkama z Rockpointu.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků