Reklamace bot u Baťi

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod szkandi 21. 11. 2006 17:41

Hoj lidi,
chci si koupit nove zimni boty a vypada to na Baťu, nejake zkusenosti s nimi ohledne reklamaci?

Diky.


// mbing : Opraveno ť.
* Futurama 4ever!
szkandi
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 11. 2006 17:48

reklamace v pohodě. fakt. Samozřejmě najdou se i tací, kteří spokojeni nejsou, ale z výrobců bot patří Baťa k těm lepšíma serióznějším.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kodl 21. 11. 2006 19:47

Baťaje v tomhle ohledu nejzlatější - nikdy mi boty nespravoval, rovnou mi řekli ať si vyberu nové
Jsem z Plzně, tak hádejte co piju ...

"Může se vám to nelíbit, můžete s tím nesouhlasit… ale to je tak asi všechno, co s tím můžete dělat." Jára Cimrman
kodl
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 22. 11. 2006 18:13

mně je spravovali, ale trvalo to pár dní a bzlz to jen jednz y cca 5 párů, které mám.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod krtenek 22. 11. 2006 18:59

Já se reklamace u Baťi nebojim; když mi před lety krátce po záruční době doslova upadly obě podrážky, zlomil jsem nad dnešním drahým a nekvalitním Baťou hůl.

Pardón, že jsem lehce vybočil. :wink:
krtenek
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tOplOaDer 22. 11. 2006 19:48

lehce?...spis tezce...

Jinak reklamace neni problem u Bati, jednou a vybral sem si novy..
tOplOaDer
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 23. 11. 2006 09:44

S Baťou mám ohledně reklamací dobrou zkušenost, rozpadl se mi šev na botě a na reklamacích se na to jen podívala a už mi vracela peníze.
...
Michal P
Přeborník

Odeslat příspěvekod szkandi 23. 11. 2006 11:22

Teda tak jak se tak koukam... jdu do Batě :D
* Futurama 4ever!
szkandi
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Marek_trefny 10. 12. 2006 10:52

ono je možná nasnadě si položit otázku, proč je tolik reklamací. za poslední rok mám třetí boty a dvoje jsem reklamoval (úspěšně). i když mám k samotnému procesu trochu výhrady - nejprve mi je tam nesla žena, byli na ni nepříjemní, boty vzali do opravy a po týdnu (odlepila se podrážka) se stalo totéž. to už jsem je nesl já, sice arogantní paní nebyla, ale měla připomínky, že jsem boty vůbec nosil (prý jsou opotřebené, aby ne, po asi půl roce), ale vrátila mi peníze a tak jsem si koupil u nich boty jiné, ale jen z důvodu relativně snadné reklamace. nicméně o kvalitě u bati si myslím své, u jedněch bot se mi propadla klenba tak, že mě z nich bolelo chodidlo a pata, řekl bych, že byly boty až nebezpečné a kvalitou si nezadaly s nejlevnější obuví z tržnice, kterou si zpočátku 90. let pamatuji, kdy jsem byl ještě nucen tuto nosit :)
Marek_trefny
Čtenář

Odeslat příspěvekod Adam Bernau 10. 12. 2006 11:11

reklamaci je tolik, protoze je tam ta reklamace tak snadna. Jednu dobu jsem si tam kupoval boty jen kvuli tomu, ze dali tak snadno reklamovat. Reklamoval jsem tam asi 7x a nikdy zadny problem s tou reklamaci nebyl. Popravde ani ty boty nebyly tak poskozene, ale proc je nereklamovat, kdyz to bylo tak snadne.
Adam Bernau
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 8. 1. 2007 00:25

ja mam jednu negativnu skusenost s reklamovanim v Bati, po asi 8 mesiacoch sa odlepila pata od podrazky a opakovane mi to neuznali...

ale myslim ze sestra nemala nikdy problem, a to mala uplne z mojho pohladu chybicky krasy...
quasimoto
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standys 10. 1. 2007 17:02

reklamoval sem s odlepeno špičkou a pak s odlepenou patou a vše OK
standys
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sašetka 30. 5. 2007 08:29

no ja už si u Baťi nikdy žádné boty nekoupím.S reklamací jsou velké problémy. Většinou je neuznají. Já si koupila u nich boty Etnies, po 2,5 měsícíhc mám prošlapanou podrážku a jsou vevnitř celé roztrhané. Jsou mi akorat, netlačí mě, o půl čísla by mi byli velké a oni mi jako důvod neuznání rklamace napsali, že jsem zvolila nevhodonou velikost obuvi. co jsem četla na příspěvcích na netu, tak nejsem jediná. Jesli ti můžu doporučit, zvol jiného prodejce, popřípadě si tam nech napsa t nějaké potvrzení,že ti ty boty nejsou malé. většině lidí totiž rávě tohle napíšou jako důvod neuznání a proti tomu se nedá nijak moc protestovat...jinak hodně štěstí. :pozor2
sašetka
Čtenář

Odeslat příspěvekod Noovo 30. 5. 2007 09:30

boty si kupuju hodne od Bati, jsou fakt kvalitni a s reklamaci u nich opravdu neni problem, nemaji zapotrebi si vymyslet ruzne klicky (ale vy jste je asi spatne pouzivala atd.)... je fakt, ze jednou mi dali boty na opravu...coz jsem necekal, sla jsme tam s tim, ze si odnesu novy model:)))
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 30. 5. 2007 09:32

[quote="sašetka";no ja už si u Baťi nikdy žádné boty nekoupím.S reklamací jsou velké problémy. Většinou je neuznají. Já si koupila u nich boty Etnies, po 2,5 měsícíhc mám prošlapanou podrážku a jsou vevnitř celé roztrhané. Jsou mi akorat, netlačí mě, o půl čísla by mi byli velké a oni mi jako důvod neuznání rklamace napsali, že jsem zvolila nevhodonou velikost obuvi. co jsem četla na příspěvcích na netu, tak nejsem jediná. Jesli ti můžu doporučit, zvol jiného prodejce, popřípadě si tam nech napsa t nějaké potvrzení,že ti ty boty nejsou malé. většině lidí totiž rávě tohle napíšou jako důvod neuznání a proti tomu se nedá nijak moc protestovat...jinak hodně štěstí. :pozor2T/quote]

samotna znacka Bata je neco jineho nez co prodavaji primo u nich v obchode pod zastitou, treba Diesel, Puma, Adidas a jine...oni tyhle boty jen nabizeji, neni to jejich znacka, takze se nedivim, ze s timhle maji problem...nevim, jestli Etnies je samotna znacka obuvi a nebo je to druh znacky Bata...ale pokud je to samotna znacka tak viz. výše...
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 30. 5. 2007 16:03

Etnies je samostatná značka, nicméně jsi asi narazila na špatné lidi. Já nakupuji věci(oblečení) prakticky jen u bati a nikdy jsem problém neměl.
Ohledně té prošlapané podrážky...můj názor je ten, že nejen u bati by se na tebe vykašlali. Navíc je to taková neprokazatelná věc, kdy není moc poznat, co kdo s tou obuví dělal. Já si tam apříklad koupil Deisely. Odlepila se mi u nich špička(po tydnu), tak šli na reklamačku.Tam mi je opravili a vrátili. Špička se mi naneštěstí odlepila ještě 2x, takže došlo na vrácení peněz. Tak jsem si koupil jiné boty a mám je už 2. rokem. Toť moje zkušenost s Baťou.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod monak 17. 6. 2007 22:21

Asi takhle,když si koupíš lacinou věc u kohokoliv nemůžeš se divit,že ti nevydrží.Já kupuji zlatý střed a obuv jsem ještě nereklamoval.Tím nechci říct,že ve střední kategorii se nemůže objevit závada,ale je to daleko méňe pravděpodobné.Sandále 800-1000,- nízké trekovky 2000,- vysoké trekovky 2000-2500,- sportovní obuv pro běžné chození nebo rekr.sport 1500,- a nahoru.
monak
Čtenář

Odeslat příspěvekod fahrman 20. 6. 2007 10:38

boty je predevsim potreba reklamovat hned, kdyz se zavada vyskytne ... cili natrzena podrazka a ne utrzena .. pak clovek narazi na argument, ze predtim to spravit slo, ted uz nejde a vesmes maji recht
fahrman
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hrabinka 7. 3. 2010 18:05

Dobrý den,

koupily jsme v prosinci zimní boty u Bati.Po prvním týdnu nošení jsme zjistily ,že boty barvý ponožky ,odlepuji se ve vnitř vložky a ještě se páře venkovní šití!!!! CENA 1 400Kč
Proto nám nezbylo nic jiného,než boty jít reklamovat.
Prodejna v HODONINE je pro nás nejbliže , tak jsme se obrátily tam.
V prodejně u pokladen dělaly , že nás nevidí a tak jsme se ozvaly, že máme reklamaci!!!
Boty se jim zdály dobré, barvení prý není vada a je to normální, vložky nám chtěly přilepit a rozpárané švy nechtely vidět. Prodavačky přímo nechutné ,neochotné a otrávené životem!!!
Poté jsme se rozhodly boty vyreklamovat v brněnské OLYMPII,kde nám reklamaci ihned uznali a vrátili peníze!
hrabinka
Čtenář

Odeslat příspěvekod Lexx 7. 3. 2010 21:15

Gratuluju. I ty blbý reklamace jsou holt o lidech.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 8. 3. 2010 09:17

co pise hrabinka je bohuzel pravda :roll: , v jednom obchode Bata reklamaci vezmou v druhem ne...pamatuju si, kdyz jsem sla reklamovat podzimni boty, tak mi je taky slepili a sesili, a kdyz jsem jim rekla, ze uz ty boty nechci, tak mi rekli ze bohuzel penize nevraci, ze je max spravuji....druhy pripad se mi stal, kdyz jsem si u Bati koupila tenisky za 400,- tak mi praskli z boku, takze jsem je sla reklamovat s tim, ze mi je asi zase opravi...ale byla jsem mile prekvapena, kdyz mi vratili penize :-)
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michee 8. 3. 2010 10:21

Tak nějak...všechno je to o personálu. Přítel jednou reklamoval u Bati boty, ale pak si řekl, že ty boty jsou stejně shity (a ještě s tím ty prodavačky dělaly cavyky), tak jim je tam nechal a už se pro "spravené" nevracel. Já za poslední rok reklamovala boty jednou (ecco), sice mi to nejprve nechtěly vzít, ale nakonec to vzaly, poslaly a vrátily prachy, resp jsem si koupila jiné, ale taky to bylo tak, jako že se jich strašně doprošuju...naprostá neochota.
Kick the baboon....
michee
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquarkko 8. 3. 2010 10:43

z těchhle důvodů nechodím nic reklamovat
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 8. 3. 2010 11:13

aqua:proto se reklamuje, jak se reklamuje....Když něco jdeš reklamovat, musíš si za tím stát. Samozřejmě nemyslím reklamaci rok a půl starých zhuntovaných bot.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michee 8. 3. 2010 11:56

aquarkko: já bych nejradši nechodila reklamovat nic, jenže když se ti posere týden stará věc a nebyla to úplně nejlevnější sračka, tak si to rozmyslíš (třeba teď v lednu jsem reklamovala snb gatě - udělala se ve švi díra - baba v krámě nám nechtěla vůbec pomoct - ptali jsme se jak nám může pomoct uprostřed sezóny - prý - za měsíc to dostanete sešitý - podle mě kdyby chtěla, tak to vyřeší jinak, třeba výměnou - jenže nechtěla - takže jsem si šla do vedlejšího krámu koupit jiný gatě a ty, co mi po měsíci opravily, mám teď doma pohozené a úplně na nic)......takže asi tak
trent: přesně tak....ale někdy ti to je na velký prd....viz to co jsem psala o gatích...my chtěli výměnu z důvodu, že se jedná o sezónní záležitost, baba na nás srala...
Kick the baboon....
michee
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Noovo 8. 3. 2010 12:04

bohuzel ze zakona je 30 dni na vyrizeni reklamace at je to sezonni vec nebo neni :-l ...nejhorsi je, ze delaj shity a pak maj problem s vymenama, tak kurna, kdyz si clovek koupi gate nebo bundu za 4 litry, tak by mela byt okamzita vymena za novy kus :hm
A jednoho teplého červnového dne se narodila Noovo:))

Love is a Losing Game

VENUS=Noovo :)

BYLO TO SILNĚJŠÍ NEŽ JÁ...Valmont (a já to také ráda používám:))
Noovo
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michee 8. 3. 2010 12:45

nám bylo jasný, že to nakonec pošlou na reklamaci a za 30 dní to bude zpátky....ale prostě jsme se asi 10x ptali prodavačky, jak nám může pomoct....ona prostě nepochopila, co po ní chceme...pořád na nás hleděla, jako by byla retardovaná
Kick the baboon....
michee
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky-x 6. 11. 2010 17:13

Zjišťuji že je veliký rozdíl kde člověk reklamaci uplatňuje. Naprosto příšerný přístup je třeba v Trutnově. Prodavačny nepříjemné přímo socialistické.

Naopak prodejna v Hradci králové na Gočárově třídě je naprosto jiná dimenze! Pohodová příjemná atmosféra, usměvaví lidé... ještě se mi nestalo aby mi reklamaci neuznali.

Kde jste byly reklamovat vy a jací byli lidé, reklamace proběhla v pohodě?
Beyerdynamic DT 990, Audinst HUD mx1, wasapi, foobar2000

Sám Chaplin se inkognito účastnil soutěže o svého nejlepšího dvojníka a skončil až třetí.
Lucky-x
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod teplice 14. 11. 2010 21:33

Netýká se to bot, ale mobilu...

Reklamoval jsem mobil u O2 a málem jsme skončili u soudu, protože prostě na teplické pobočce mi za každou cenu odmítali vrátit peníze (měl jsem na ně nárok dle zákona, což jsem jim také doložil). Skončilo to tím, že jsem odstoupil od smlouvy, což také nechtěli respektovat a tím, že jsem si vzal skoro na všechny z pobočky jména a oznámením, že se obrátím na soud. No, do týdne jsem si šel pro peníze. Ale řeknu vám, za ty nervy, vztek atd...no hrůza.
Myšpulín: Nevím mě živě moc neříká, byl jsem tam jen párkrát. Když potřebuju něco kolem PC tak se stejně zeptám v garáži, tam se nebojím že mě sjede někdo ve věku mýho syna :-D
teplice
Ovčák 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 15. 11. 2010 07:24

Oni to jen zkouší... Je normální pakáž. Něco podobného jsem měl s hodinkama z Rockpointu.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 15. 11. 2010 07:36

Ja u Bati reklamoval jen jednou a bez problemu. Ale uz tam dlouho nenakupuji - nevyberu si. Chodim k Leiserovi, ten mi padne vic, vetsinou skoncim u znacky Joseph Siebel. Reklamace naprosto bez problemu.
Velmi me zklamala znacka Ecco, take koupeno u Leisera. Sandaly za 2,5 tisice (se slevou, dnes stoji jeste o trochu vic) a vydrzely par mesicu.
PatrikChrz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hardlove 20. 6. 2011 11:06

Tak po dnešní zkušenosti si u Baťi nekoupím už ani ponožky. Přítel se po dlouhém dokopovaní konečně uríčil a šel si koupit nové boty. A rozhodl se že si je koupí u Baťi vybral si obuv co se mu líbila a padla mu na nohu, ale bohužel po dvou dnech se na botech objevila vada, začala se odlepovat podrážka. Tak jsme se vydali reklamovat boty do 30 km vzdálené pobočky. Paní na informacích nám řekla, že je to v pořádku, že se to přilepí a že to bude o.k. Ať se za dva dny stavíme pro opravené boty. S tím jsme razantně nesouhlasili požadovali jsme výměnu zboží nebo okamžití odstoupení od smlouvy, ale moc milá paní prodavačka nám oznamila, že na nic takového nemáme právo, že se to jenom přilepí a je hotovo. V ten okamžik jsem si vzpomněla na zážitek mé známé před několika lety, která si koupila boty u vietnamců a hned se rozlepili tak se vydala do obchodu, kde je koupila a obrátil ase na hlavního prodavače a ten šel do kasy vyháhl 50 a řek na na lepidlo. To jak nám reklamaci předvedla paní u bati bylo to sáme jen nám nedalo to pade, ale řekla stavte se za 2 dny bude to přilepené. S tím samozřejmě nesouhlasíme a poslali jsme naše vyjádření na vedení společnosti a k vyjádření k reklamaci a také jsem uvedla, že nesouhlasím s opravou a požaduji výměnu zboží nebo okamžité odstoupení od smlouvy jak na to mam podle §616 občanského zákona, z tzv. rozporu s kupní smlouvou. právo. Pro vysvětlení o rozpor s kupní smlouvou se jedná v případě, že se vada objeví do 6 měsíců od koupi zboží. V tomto případě máte právo si vybrat způsob vyřízení reklamace a to konkrétně mezi opravou, nebo výměnou věci a pokud by tato vaše volba nebyla možná, tak máte právo na odstoupení od smlouvy nebo přiměřenou slevu. Jedná se o jakési „zvýhodnění reklamace“ v prvních šesti měsících, z toho důvodu, abyste hned od prvopočátku neměli opravované zboží. Jinak řečeno než něco pudete reklamovat tak si přečtěte na co máte jako zákaznik právo.
hardlove
Čtenář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 20. 6. 2011 11:58

Můžeš dát odkaz na příslušný § ? Co já vím, tak rozdíl je pouze v tom, že v prvích 6 měscích pouze nemusíš prokazovat, že jde o vadu výrobku a ne např. nesprávné úžívání, důkazní břemeno nese výrobce (prodejce).
Určitě není možné u prvního výskytu odstranitelné vady žádat nový výrobek (představ si, že by tohle šlo uplatnit třeba u auta). Samozřejmě jsou obchody, kde to neřeší a vyměňují nabo vrací peníze (zejm. supermarkety).
PatrikChrz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 20. 6. 2011 12:53

Tak u aut tyhle věci asi neplatí? Protože jsem neslyšel, že by někomu po 4 závadách měnili auto.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod teplice 20. 6. 2011 13:15

tak u aut máš záruku bud v kilometrech nebo v letech, ne?
Myšpulín: Nevím mě živě moc neříká, byl jsem tam jen párkrát. Když potřebuju něco kolem PC tak se stejně zeptám v garáži, tam se nebojím že mě sjede někdo ve věku mýho syna :-D
teplice
Ovčák 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 20. 6. 2011 13:35

Když už tedy mluvíte o autech, tak je různá záruka na různé součástky. ;-)
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hardlove 23. 6. 2011 11:23

Jinak pro někoho komu se to nezdá, že existuje něco takového
Občanský zákoník
§ 616

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)

(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.

(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Obrátila jsem se i na ČOi jestli jsem v tomto případě v právu a bylo mi řešeno, že se jedná o tvz. rozpor s kupní smlouvou a mám právo si zvolit způsob vyřízení reklamace.A ne to co tvrdí prodejce, že slepení je v pořádku. Já jsem si zákony nevymyslela. Tento zákon je na obranu spotřebilele, ale bohužel se nedodržujou. A na otázku u reklamačního ředitele, že nesouhlasím s postupem reklamace. Protože boty neprohlédl, žádný znalec, aby zhodnotil jestli vada nebyla na výrobku již v den koupě a já jsem o tom nebyla informována a nevšimla jsem si toho a nejedná se tedy o tvz. rozpor s kupní smlouvou. Mi pán odpověděl : Vada mohla být na výrobku už v den koupě, ale jde to přilepit tak je to v pořádku. No to mi moc v pořádku nepřijde i na ČOI mi potvrdili, že pokud požaduji výměnu tak jsem v právu.

-- 23. 6. 2011 12:25 --

http://zakony-online.cz/?s6&q6=616
hardlove
Čtenář

Odeslat příspěvekod MgX 25. 6. 2011 13:49

[Lehký OT] Možná to tu už někde je popsané. Já mám velmi podobnou zkušenost. Ovšem s lepším koncem. Pravda - průběh byl jiný.

Je to již řadu let zpět a tak si přesně nepamatuji detaily, tudíž se omlouvám.

Koupil jsem boty u firmy Baťa. Vzhled se mně líbil, byly sice trochu dražší, ale říkal jsem si - kvalita. Dal jsem je na nohy a chtěl jít něco vyřídit. Po několika stovkách metrů (a možná ani ne), jsem cítil na noze zvláštní pocit - haha - bota byla rozlepená. Musel jsem se vrátit přezout. Botu jsem reklamoval ... nevím, zda jednou, nebo vícekrát (mám pocit že to bylo víckrát). Nakonec jsem se naštval a chtěl peníze - ty jsem dostal.

Po nějaké době měla stejný problém kolegyně. Zase rozlepené boty.

Mám pocit, že zřejmě používají nějaká nekvalitní lepidla, že boty nedrží při sobě. [Konec OT]

K tématu ... no, já mám pocit, že možnost odstoupit od smlouvy lze - v tomto případě. Stál bych si za svým, to že prodavač, či dokonce ředitel nemají přehled v zákonech, nebo se jim brání, je zcela normální.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hardlove 27. 6. 2011 07:27

Tak tak obrátila jsem se i na D-Test, ČOI a SOS obrany spotřebilele s prosbou o radu. A bylo mi potvrzeno, že výměnu požaduji správně a že na to ze zákona mám právo, že se jedná o rozpor s kupní smlouvo a proto mám právo si zvolit způsob vyřízení reklamace jak to uvádí zákon a né to co tvrdí Baťa. A dozvěděla jsem se jak na D-Testu, SOS obrany spotřebilete tak i na ČOI, že na Baťu je nejvíc stížností co se týče reklamací a oprávněných, ale jediná cesta je přez právníka. A pokud chcece být spokojeni s kvalitou tak v žádným případě do Baťi.
hardlove
Čtenář


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků