reklamace telefonu více než 30 dnů

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod drobino 10. 3. 2015 21:57

Zdravím,
mám takový problém 6.2.2015 jsem reklamoval telefon na pobočce prodejny mironet. po uplynutí 30 denní lhůty jsem jel do obchodu zjistit co je s reklamací, ale tam mi řekli že ještě není hotová. když jsem chtěl vědět jak to budou řešit bylo mi řečeno že záruční servis se počítá až od přijetí přístroje na centrálu a že si mám přečíst reklamační řád. Na centrálu se telefon dostala až 25.2 tedy o 19 dnů později. Mám pocit že si ze mně střílí. Výhrůžky typu že předám věc čoi moc nepomáhala. Když jsem si přečetl reklamační řád zjistil jsem že pobočka není přímo mironetu ale jen franšíz (což u dané pobočky již uvedené nemají ani jako smluvní partner apod.) . Co nyní podniknout nechce se mi čekat další měsíc aby si pak něco opět vymysleli.
drobino
Čtenář

Odeslat příspěvekod soban 2. 6. 2015 17:01

Když jsi telefon reklamoval tak jsi od reklamace dostal nějaký papír a pokud je tam datum přijetí reklamace 6.2.15 tak od 7.2.2015 se počítá 30 dní.

A pokud jsi se nedohodl jinak tak pokud není reklamace do 30 dní vyřízená žádej vrátit peníze.

Samozřejmě když nepochodíš tak jedině soud, ale většinou stačí ČOI zveřenit v TV atd...

A chtělo by to pořádně zveřejnit co je to za provozovna a varovat ostatní a prostě nakupovat jinde.

Někdy je vhodnější zanést přístroj do servisu osobně, ovšem když je to neopravitelné tak tě stejně potom odkáží na obchod pro druhý přístroj nebo na vrácení zaplacené ceny.
/----------------------------------------\
| Petr Šobáň |
| Olomouc |
\----------------------------------------/
soban
Čtenář

Odeslat příspěvekod guru jára 2. 6. 2015 18:54

Nevysiloval bych a pockal 19 dnu. Ale stejne uz to je ted tri mesice, takze uz to bude nejak vyrizene.
guru jára
Čtenář

Odeslat příspěvekod Sýrius 27. 1. 2017 22:50

V podobné situaci jsem i já. Dne 8.1.2017 jsem v záruční době již potřetí reklamoval S6 Edge, který byl zaseknutý a ani tvrdý restart nepomáhal. V záručním servisu toto odstranili, avšak telefon ve vnitřní části poškodili do té míry, že při uchopení telefon "hrká". Nejprve ve spodní části, po vznesené reklamaci baterii nějak ukotvili, nyní "hrká" v prostoru fotoaparátu. Kromě servisu jsem se obrátil na info Samsung, kde jsem popsal situaci a upozornil je na to, že servis si účtuje v další reklamaci úkony, které evidentně telefon nevyžadoval.
Byli vstřícní, ale stal jsem se jejich rukojmím, stejně jako rukojmím záručního servisu, protože všichni mlčí. Prodejna O2, kde byl telefon zakoupen, reklamován samozřejmě od toho dává ruce pryč.
Tak jsem zvědavý, jak budou celou situaci řešit. Osobně se domnívám, že info Samsung je totálně anonymní, pouze skrze e-mail, na který neodpoví ihned a ve své podstatě obchodní zastoupení se v Samsungu nedozví o lumpárnách, které se dějí v servisech, které mají nasmlouvané.
Zná někdo kontakt na opravdového člověka, který si uvědomí, že tato firma je je jední ze smluvních servisů okrádaná???
Sýrius
Čtenář


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků