Nedodržování podmínek ze strany mobilního operátora

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Slonik 23. 11. 2012 23:08

Chtěl bych se poradit s následující potíží:

Mobilní operátor flagrantně nedodržuje vlastní obchodní podmínky a podmínky služeb. Veškerá vstřícná komunikace skončila v okamžiku, kdy mi po asi pěti různých verzích výkladu tohoto porušování operátor sdělil, že se mnou na toto téma nehodlá dále komunikovat. Rád bych se obrátil na kompetentní instituci, jen nevím, zda to má být ČOI nebo ČTÚ. Poradí mi někdo kam směrovat stížnost?

Díky moc za rady
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 25. 11. 2012 12:01

Pokud Ti někdo neporadí zde, zkus druhou součást SF - mobilmania.cz, kde se přímo zaměřují na problematiku mobilů a s tím spojených činností.

Dále se pak dá dotázat i na specializovaném telefonickém fóru - telefonujeme.cz.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hovnotsuts 25. 11. 2012 21:53

Dej tohle přečíst svému lékaři a on to jistě bezpochyby udělá. Jelikož to je jasně indikovaný případ, bude ti to platit pojišťovna ...
hovnotsuts
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Slonik 26. 11. 2012 11:38

Jelikož můj doktor a kamarád zároveň je celkem zběhlý v mobilních komunikacích, byl jedním z prvních s kým jsem to konzultoval. Jelikož je na rozdíl ode mne se službami mobilního operátora spokojen, neměl nikdy potřebu se podobným problémem zabývat a tím pádem nevěděl.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 2. 12. 2012 13:39

Tak mi přišla odpověď od spotřebitelské poradny, že dozorovým orgánem pro mobilní operátory je ČTÚ. Po zralé úvaze a důkladném studiu kompetencí jednotlivých státních orgánů jsem dospěl k tomu, že k dané problematice bude mět říct svoje i ČOI, protože zmíněné obchodní podmínky mohou být vnímány jako informace pro zákazníky, kteří se pro používání služeb rozhodují a praxe je v rozporu s nimi, čili zákazníkovi jsou zamlčovány podstatné skutečnosti o vlastnostech služby na jejichž základě se rozhoduje zda si jí objedná či nikoli
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 2. 12. 2012 14:11

Jsem zvědav, jak Ti to dopadne.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 4. 12. 2012 13:51

No moje představa je, že s bude zahájeno správní řízení na jehož konci bude nějaká pokuta a hlavně příkaz k uvedení praxe a právních dokumentů do vzájemného souladu.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 31. 12. 2012 12:37

A o co konkrétně jde/šlo, se dozvíme? Jinak obecně ochranu spotřebitele v oblasti elektronických komunikací vykonává ČTÚ, vše ostatní (např. volný prodej telefonů apod.) jde za ČOI.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků