4. reklamace

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Jindrik22 16. 10. 2012 17:55

Dobrý den, právě jsem byl počtvrté reklamovat telefon (všechny reklamace byly zvlášť). Telefon je víc na prodejně než u mě a chci se zeptat zda mám nárok po čtvrté uznané reklamaci na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Paní se mi snažila tvrdit, že musí být pouze 3 opakující se stejné závady abych měl nárok na vrácení peněz nebo výměnu zboží, ale po tom co tu čtu tomu tak není.Druhý dotaz je zda pokud se mi budou snažit vnutit telefon nový, jestli mohu trvat na svém a požadovat vrácení peněz.

Děkuji za odpovědi a rady.

-ješte chci dodat, že paní mi do reklamačníého protokolu zapsala pouze" Jedná se o 4. závadu na mobilním telefonu" zda je to dostačující jako poukázání na fakt, že chci vrátit peníze
Jindrik22
Čtenář

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 17. 10. 2012 10:43

Není to náhodou tak, že před čtvrtou reklamací jim musíš říct, že chceš vrátit peníze? Takto by ti měli dát jen opravený telefon.
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jindrik22 17. 10. 2012 16:12

Dneska jsem se tam zastavil a do reklamačního protokolu jsme dopsali "zákazník žádá vrácení peněz" tudíž tuhle položku mám pojištěnou.
Jindrik22
Čtenář

Odeslat příspěvekod Creyzy 3. 1. 2013 08:14

Je to opravdu jak píše kolega nahoře. Před odesláním na 4.reklamaci je potřeba do reklamačního listu, že odstupujete od smlouvy a žádáte vrácení peněz, pokud se tak nestane, telefon jen opraví...
Creyzy
Čtenář

Odeslat příspěvekod david.baribal 20. 3. 2013 21:07

Dobrý den.Ja byl na čtvrté reklamaci a nepochodil jsem.Mám dotaz.Mám HTC Desire HD a můj dotaz se týká reklamací.21.1.2011 byl u T-mobilu zakoupen telefon jako dotovaný.27.12.2011 došlo k závadě a to takové,že se mi mobil vypnul a už nešel zapnout.Do 13 dnů mi byl mobil předán s tím,že byl opraven byla provedena výměna záklaní desky tudiž i změna IMEI.

Zhruba po měsíci 9.2.2012 jsem telefon vrátil ,protože nebyl slyšet volající nebo volaný takže mi byla do 11 dnů odstraněna závada-proběhla výměna sluchátka,krytu SIM a krytu základní desky.Během tohodle období se mi dokonce stalo že jsem byl na horách a chtěl jsem si vyfotit krásy naších hor,ale zřejmě na mobil byla velka zima,že začal stagnovat a nechtěl zaboha fotit a vypínal se.Tuhle závadu jsem tenkrát zapomněl nahlásit a nekladl jsem na tohle nějak důraz.Nicméně za rok 31.1.2013 jsem si opět v krásně zasněžené přírodě chtěl pořídit foto,ale co se stalo asi po čtyřech pokusech si vyfotit zmrzlé stébelko trávy :lol: (vypadalo to dost impozantně že jsem si to chtěl nafotit)tak se tak nestalo,protože mobil prostě nic nevyfotil a vypnul se!Člověk by předpokládal,že telefon za 13000,- bude fotit v jakémkoli ročním období.

Mobil jsem opět předal na prodejně s tím,že jsem hlásil,že mobil nemá ani žádnou vydrž.Taktéž nečekal jsem,že když si konečně pořídím,zařídím k paušálu i internet,který je k těmhle smartphonům dílčí záležitost,že budu denně nesčetně krát nabijet mobil a být kolegům v praci v posměch že jsem věrný odběratel energie :roll: :D K těmhle závadám jsem ještě nahlasil,že se mobil seká a to tak,že bylo několikrát nutné restart provést vyjmutím baterky.

Mobil mi byl předán až 22.2.2013 a to díky tomu,že jsem šel kolem prodejny a jen se tak optal co můj telefon,že to nějak trvá.K mému údivu byl mobil už od 15.2.2013 na prodejně.Poněkud se prý zapomněli mi sdělit,že mobil je připraven k vyzvednutí.Na mobilu byla provedena výměna antény housing.anténa GPS,sluchátko,baterie a výměna LCD displeje tudiž i celého těla.Takže mobil je takřka jako nový.Nicméně asi po dvou,třech týdnech jsem si tak brázdil po netu a při použití tlačítka zpět nebo šipky zpět se asi dvakrát sám restartoval a několikrát se asi po pul minutách z ničeho nic začal načítat což už mě prostě dožralo a šel jsem telefon reklamovat po čtvrté s tím že chci odstoupit.

Tahle věta byla uvedena i v reklamačním protokolu.18.3.2013 jsem obdržel sms o vyřízení reklamace.Hned ten den jsem se dostavil do prodejny kde mi byl mobil předán s tím,že bylo v servisu rozhodnuto:Neopraveno-provedena diagnostika zařízení.Závady se neprojevily.Když jsem se ohradil,že do mobilu nakonec zasahovali,že zařízení bylo vráceno do továrního nastavení tudíž jsem už po čtvrté přišel o nainstalované aplikace a je teda dost otravné věčně všechno shánět a instalovat znova..tohle je ovšem nějak nezajímalo.Prý diagnostika není považováno jako oprava.

A proto se ptám co s tím mám dělat máte někdo nějakou radu?Ještě další informace mobil jsem předával na prodejně 4.3.2013 a podle zprávy ze servisu kterou jsem si nechal okopírovat,tak datum přijetí do servisu byl 6.3.2013 a provedená akce jak je v servisním protokolu uvedeno byla provedena diagnostika.Započetí opravy(diagnostiky) bylo 7.3.2013 a ukončena týž den.Takže se mi poněkud zdá doba přezkoumání závady dost krátká.Mám telefon třetí den a už včera se při serfování po netu při použití tlačítka zpět nebo home telefon jako by restartuje.Objeví se bíla obrazovka s logem T-mobile a několik sekund se načítá což by dělat nemělo.Má to přejít plynule a né aby mi tohle dělalo pořád.Děkuji předem za nějakou radu
Naposledy upravil MgX dne 22. 3. 2013 19:56, celkově upraveno 2
Důvod: Odstavce - přehlednost! :-)
david.baribal
Čtenář


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků