Avsak jedno CD meli na obou eshopech zaroven a ja to omylem objednal na obou...
Z jednoho uz mi vse prislo a z toho druheho eshopu to jedno cd nechci, ale vsehna ostatni ano.
Planuji danemu eshopu napsat (jedna se o Arara.cz), jestli by to nerusili, ale pripravuji se na tu horsi variantu ze ne. V podminkach maji, ze pri storno objednavky se plati nejaka castka, coz samozrejme nechci. Tzn. bych se asi pokusil o vraceni bez udani duvodu do 14 dnu. K tomu je ten muj dotaz:
mohu vratit bez udani duvodu jen cast objednavky nebo musim vratit celou?
dalsi dotaz: chtel bych v emailu, kde budu zadat o zruseni daneho cd zminit, ze v pripade nezruseni se ho pokusim vratit (do 14 dnu), da se to pak proti me pozdeji pouzit pri pokusu o vraceni?
Diky moc.
Toto je vynatek z jejich obchodnich podminek:
7. Právo zákazníka na vrácení zboží
Zboží, které jste si zakoupili na Arara.cz je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dnů od převzetí zboží. Od smlouvy je možné odstoupit prokazatelným způsobem - písemně nebo e-mailem (reklamace@arara.cz ). Toto právo Vám vyplývá ze zákona o zásilkovém prodeji. Zboží, na který se odstoupení vztahuje je třeba zaslat jako balík - doporučenou zásilku / ne dobírka / na adresu Beyond Media s.r.o.,P.O.BOX 193 , 690 02 Břeclav 2 . V zásilce prosím přiložte kopii daňového dokladu, který jsme Vám poslali se zbožím a kopii ústřižku od doručovatele. Pokud byla platba za zboží uhrazena, peníze Vám vrátíme nejpozději do 30 dnů po obdržení vrácené zásilky, na účet, ze kterého jste zaplatili, případně jinou formou dle vzájemné dohody.
Právo na odstoupení od smlouvy není možné v případech
- Zboží není v původním balení (zboží bylo rozbalené)
- Zboží je mechanicky poškozené