Reklamace telefonu od Vodafonu

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod 2high 18. 10. 2011 20:44

Dobrý den, přítelkyně vlastní telefon LG Arena KM900. Má ho cca 20 měsíců. Od začátku byl s MT problém, ale poslední dobou se začal samovolně vypínat, restartovat, atd. Dostavil jsem se na prodejnu VF, kde jsem sepsal reklamační protokol a MT byl poslán do autorizovaného servisu (Britex). Když se vrátil z reklamace (měnili tam nějakou součástku na plošném spoji + update SW), tak se po cca dvou dnech projevila ta samá závada. Opět odnesen do VF a odeslán do servisu. Po týdnu se MT vrátil s tím, že se během testování závada neprojevila a tím pádem je to neoprávněná reklamace, ale v reklamačním listu je, že opět dělali update SW. MT fungoval cca 2 dny a opět se projevila ta samá závada. Následovala opět cesta do VF, ale tentokrát jsem si nechal do reklamačního listu napsat od slečny z VF, že se závada projevila na prodejně. MT byl v servisu 14 dní, tak jsem si říkal, že ho konečně opraví. Když jsem si ho byl vyzvednout, tak na reklamačním listu byla stará známá písnička o tom, že se závada neprojevila a je to neoprávněná reklamace( opět udělán update SW). MT opět nefunguje. Poradí mi někdo jak postupovat dál?? Jestli mám nárok na odstoupení od smlouvy, když mi servis závadu neuznal, ale na prodejně se projeví. Děkuji
2high
Čtenář

Odeslat příspěvekod 4honza 19. 10. 2011 09:30

Už jsem se ztratil v tom, kolikrát jsi to reklamoval. Třikrát stejná závada, přines staré reklamační protokoly do prodejny a trvej na tom, že odstupuješ od smlouvy a žádáš vrácení peněz.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 2high 19. 10. 2011 09:44

No to já vím, ale oni se ohánějí tím, že je pro ně směrodatné vyjádření servisu. A to právě nechápu, když na prodejně telefon přijmou a závadu potvrdí, tak jak si servis může dovolit napsat, že je to neoprávněná reklamace. Teď už jenom čekám, kdy mi tam servis napíše, že tam našli oxidaci a záruku neuznává:-)
2high
Čtenář

Odeslat příspěvekod trent 19. 10. 2011 09:55

Proto je lepší ho tam více nenosit a trvat si na svém. To už tam jdeš nejméně po 4.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 2high 19. 10. 2011 10:01

Jj dneska po čtvrté. Raději jsem si tu závadu nahrál i na foťák. Video vypálil a dám to těm pitomcům ať se na to kouknou. Ale každopádně odstupuji od smlouvy a budu trvat na vrácení peněz. Na pobočku musím, chce to po mě operátorka.
2high
Čtenář

Odeslat příspěvekod 2high 19. 10. 2011 12:05

Takže se podělím, jak jsem dopadl. Na VF prodejně se se mnou nechtěli vůbec bavit o nějakém odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, že tohle je sice čtvrtá reklamace, ale že předešlé dvě nejsou uznány servisem, takže se nepočítají. Pán se nechtěl ani bavit o tom, když jsem po něm chtěl aby do protokolu napsal, že na prodejně se závada projevila( opět nešel displej).
Nakonec jsem ho donutil to tam napsat. Do servisu jsem odeslal i cd s videem, aby ty trotlové viděli, co to dělá. Už nevím, jak docílit toho aby vrátili peníze. Děkuji za odpověď
2high
Čtenář

Odeslat příspěvekod 4honza 19. 10. 2011 13:53

To je prostě střet tvého práva se životem. Ač seš v právu, musíš mít v ruce dost podkladů k tomu, abys to mohl prokázat, když dojde na lámání chleba. Příště už budeš vědět, že jakmile budeš něco reklamovat, že závadu na prodejně předvedeš a necháš si do reklamačního protokolu napsat, že se projevila v přítomnosti pracovníka na prodejně.

Ten nešťastník, který to vyřizuje na prodejně má obvykle nějaký stanovený postup, kterého se musí držet - ten také nemá moc prostoru, je prostě malý pán, aby mohl rozhodnout proti vnitřnímu předpisu, že ti má vrátit peníze. Tohle je pak o vyjednávající taktice na prodejně.

V tvém případě bych postupoval tak, že pokud odmítá dotyčný vrátit peníze, nechal si zavolat vedoucího prodejny a vysvětlil mu situaci. Zdůraznil to, že závada se projevila již třikrát, teď i počtvrté a je asi zjevné, že sis ani v minulých případech nevymýšlel, že tam ta závada byla, když se závada stále objevuje. Že je tedy velice pravděpodobné, že se objeví znovu, když servis ještě vůbec nic nebyl schopen opravit pořádně a že kromě toho, že příště ti budou muset stejně vracet peníze, (bude to jimi 2x potvrzené), tak budou mít náklady s posíláním zboží tam a zpět. Je to již vícemnéně o komunikaci a vyjednávání tak, abys dosáhl toho, na co máš nárok.

Vymáhat soudně vrácení peněz asi nebude příliš efektivní, zvlášť pokud nemáš důkazy, které tvojí verzi potvrzují.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 19. 10. 2011 15:30

Je to tak. Je to vyjednávání a o tom, že musíš být tvrdej a nenechat se poslat domu s nějakým uchlácholením. Já jsem takhle jednou reklamoval hodinky. Z opravy mi je vrátili po vypršení měsíční lhůty a s tím, že se to nedá opravit. A že peníze mi nevrátí, že si u nich musím něco vybrat. A bylo. Byl jsem tam asi hodinu a půl, hodinky jsem nepřevzal. Pomohl až e-mail oblastnímu řediteli. Druhý den ihned volali, že si mám přijít pro peníze.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 30. 10. 2011 11:21

Já s reklamací u VDF neměl sebemenší problém. Pravda, skončili jsme jen u úspěšně provedené opravy. Ke cti firmy slouží, že jsem nemusel mít ani doklad o koupi ani záruční list - slečna na prodejně si potřebné údaje dohledala v jejich systému.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků