Reklamace na slevovem serveru Helbea

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod kuku 20. 9. 2011 11:51

Zdravím vespolek,

dostali jsme s manželkou od známých kupón na ubytování v hotelu koupený na serveru helbea.cz. Bohužel hotel nás odmítá ubytovat s tím, že helbea jim neplatí a nechtějí prohlubovat ztrátu. Zaslal jsem proto dle obchodních podmínek emailem reklamaci na info@helbea.cz a zatím se mě nedostalo odpovědi. Telefon na ně žádný není a do Prahy je to pro mě daleko. Jak postupovat dále? Hotel už údajně řeší věc přes právníky, nicméně předpokládám, že vymáhá pouze své pohledávky a peníze co klienti zaplatili firmě Helbea si asi budou muset vymoci sami. Obrátit se na COI? právníka? Nemám s tímto vůbec žádné zkušenosti. Varianta, kdy zaplatím tisíce za právníky abych se po 5ti letech domohl 2900kč se me vůbec nelíbí :/ Poradí mě nějáká dobrá duše jak se efektivně domoci peněz ? Předem díky za jakékoliv relevantní informace.
Favorit 136L -> 626 GE 2.0
Fabia 1.4 MPI
No jo, vono dopředu se to jezdí, ale zacouvat, to už holt chce fištróna.
Naftak je jako prase. Chrochta a ***** !! ;)
kuku
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 20. 9. 2011 13:03

Na vyřízení reklamace má obchodník 30 dní, pokud nebylo dohodnuto jinak. Pokud do té doby reklamaci nevyřeší, máte právo odstoupit od obchodu a okamžitý nárok na vrácení peněz. Taky prostudujte jejich podmínky, zda tam nejsou nějaké kličky.

Ten spor může mít jiné pozadí, které neznáte, každopádně pokud dodavatelům opravdu neplatí, firma se může brzo ocitnout v insolvenci a posléze konkursu (tam byste pak přihlásil svojí pohledávku správci konkursní podstaty).

Mají stránku na facebooku, pokud to zveřejníte tam, možná se něco pohne a zjistíte víc.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kuku 21. 9. 2011 14:03

Na jedne ze svých stránek pisou, ze dotazy zodpovídají do 24 hodin v prac. dny. Takze jsem cekal alespon nejakou odezvu, ze napr. email dostlai. Jinak vraceni penez slibuji do 21 dni. Spis me slo i o to, zda email je dostatecne prukazny a jak pripadne resit situaci s nekomunikujici firmou
Favorit 136L -> 626 GE 2.0
Fabia 1.4 MPI
No jo, vono dopředu se to jezdí, ale zacouvat, to už holt chce fištróna.
Naftak je jako prase. Chrochta a ***** !! ;)
kuku
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4honza 21. 9. 2011 19:04

Bohužel e-mail průkazný není, dokud alespoň nepotvrdí jeho přijetí - poté se s tím už dá něco dělat. Protože se jedná o firmu, tak např. mají datovou schránku a tam už je to lepší s prokazováním.

Pokud firma nekomunikuje, pak je to samozřejmě těžké, zpráva do datové schránky či doporučený dopis (příp. s doručenkou), je alespoň nástroj k tomu, že v ruce budete mít později nějaké důkazy.

Ale myslím, že trochu negativní reklamy na FB by je mohla popohnat k činnosti :-) A pokud ne, tak už to s nimi bude hodně špatné.
4honza
Datel roku 2009
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron