Časté výpadky internetu

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod rollsroyce 2. 7. 2011 10:57

Můžu na svém providerovi požadovat slevu za časté výpadky? Kolik % z měsíce jich musí být abych měl na něco takového nárok?
rollsroyce
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtmccox2 3. 7. 2011 22:25

Zkusil bych to přímou úměrností, pokud odhaduješ, že ti nedodává 10% služby, chtít 10% dolů. Ale aby neměl ve smlouvě ošéfovány nějaké "údržby" a podobné vytáčky, to se o tom asi nebude muset vůbec chtít bavit..
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Chachumbábův
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fredddie 3. 7. 2011 22:55

On ti provider stejně řekne, že výpadek byl způsobem na tvé straně... to s oblibou všichni říkají a nic ti nevrátí.
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rollsroyce 4. 7. 2011 08:55

Říkat může co chce, zákon mluví jinak. Pohrůžka návštěvy sluníčkových lidí z ČOI a FÚ jeho názor změní.
rollsroyce
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fredddie 4. 7. 2011 11:42

Bacha na to :D Dnes jsou již i tací obchodníci, kteří se takové výhružce i vysmějí... (vlastní zkušenost).

U netu je dost velkej problém toho, že ti nikdo nedokáže, že tu nějaký výpadek byl a když byl tak kde. Oni ti pak můžou argumentovat tím, že používáš router XY a ten zrovna není mezi podporovanými atd atd. Jsou to směšné výmysly, ale bohužel dnes většina obchodníků lže na všechny strany ke svému dobru.

U takové nespokojenosti je nejlepší vypovědět smlouvu a přejít ke konkurenci.
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rollsroyce 4. 7. 2011 13:06

No, můj provider je totiž vůbec případ. Před půl rokem jsem měl jiného, jenže mi došlo oznámení od současného, že ten původní ukončuje činnost a mám-li zájem, mohu k němu za zvýhodněných podmínek přejít. Napálil tak více lidí a jelikož se jedná o klamání spotřebitele, mohl by na mé pohrůžky slyšet. Krom toho nám dal smlouvu na které není vyplněné číslo smlouvy(vyplňovala ji mamka, já bych mu to omlátil o hlavu), tudíž nemůžu platit. Opět nejsem zdaleka jediný, na urgence nereaguje. Dokonce nám nabízel, že si pro peníze přijede osobně, samozřejmě, že jsem na to nepřistoupil.
rollsroyce
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fredddie 4. 7. 2011 13:15

Heh tak od takového bych rovnou šla pryč... to s.m.r.d.í od hlavy až k patě.
Fredddie
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod rollsroyce 4. 7. 2011 13:17

Vážně nad tím uvažuju,
rollsroyce
Poslední varování
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků