Vrácení zboží do 14 ti dnů

Zde můžete konzultovat s ostatními své právní problémy s reklamacemi, výměnou zboží, odstoupením od smlouvy a věci s tím související

Moderátor: Moderátoři Pauza.cz

Odeslat příspěvekod Honza20 19. 7. 2010 15:04

Dobrý den,obracím se na vás s jednou prosbou.Minulý týden jsem si objednal přes internet rolety Velux.Bohužel jsem ale zjistil,že to nejsou ty,které jsem chtěl původně,ale trošku jiné.Tak jsem tedy zavolal do té firmy,jestli jim to mohu poslat zpátky a vzít si jiný typ.Na to mi odpověděli,že to už bohužel nejde,protože jsem rozbalil krabici a výrobce jim to prý takhle zpátky nevezme.
Můžete mi poradit,co mám tedy dělat ?Přece jenom ty rolety nestojí pár korun.
Předem velice děkuji za odpovědi.
---> HP EliteBook 8540w
---> Samsung Galaxy S3, Note II
---> LCD TV Samsung LE32R86BD, Vantage HD 7100S
---> Peugeot 206 Black edition
---> Nikdy nedávej na první dojem, zdáni většinou klame
Honza20
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 19. 7. 2010 15:12

Nevím jestli je to 14 dní, ale myslím,že 8 dní na vrácení zboží máš určitě.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza20 19. 7. 2010 15:20

V tom tak problém nevidím,ale problém je prý v té rozbalené krabici.
---> HP EliteBook 8540w
---> Samsung Galaxy S3, Note II
---> LCD TV Samsung LE32R86BD, Vantage HD 7100S
---> Peugeot 206 Black edition
---> Nikdy nedávej na první dojem, zdáni většinou klame
Honza20
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 20. 7. 2010 10:54

To sice být problém může být, ale né takový aby to bránilo ve vrácení zboží. Jinak to přeci nezjistíš, že se nehodí, když to nerozbalíš. Něco poddobného na mě zkoušela prodavačka kdesi v puntanele, kdy jsem šel vrátit dva dudlíky(cca za 300,-) na lahvičku, protože byly příliš velký. Že jsem to rozbalil a že co s tím? Tak jsem jí řekl, že kdybych to nerozbalil, tak nezjistím, že se tam nevejdou. Nakonec to uznala. myslím, že to jen zkouší.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza20 20. 7. 2010 18:13

Dneska jsem volal na ČOI a ptal jsem se ohledně toho rozbalení,a prý v tom nevidí žádný problém a s klidným svědomím to mohu poslat zpět prodejci.
---> HP EliteBook 8540w
---> Samsung Galaxy S3, Note II
---> LCD TV Samsung LE32R86BD, Vantage HD 7100S
---> Peugeot 206 Black edition
---> Nikdy nedávej na první dojem, zdáni většinou klame
Honza20
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mtmccox2 21. 7. 2010 10:23

Jo, krabice už dneska nejsou argumentem.

Jinak trente, co to je proboha za dudlíky, že jsou dva za 300 ?! :shock:
Co pamatuju, tak to bejval takovej tvarovanej kus latexu, ne?
Jesus Christ made changes to your life. Do you want to save it?

|Yes||No|
mtmccox2
Chachumbábův
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza20 21. 7. 2010 11:22

mtmccox2
To určitě,ale že to paňáři stejně zkouší.Nejhorší je,že mi 2x říkali,že se mi tedy ozvou a stále nic.Jde mi o to,kam mám tedy ty rolety poslat.Jenom doufám,že mi snad ty peníze do toho měsíce vrátí.
---> HP EliteBook 8540w
---> Samsung Galaxy S3, Note II
---> LCD TV Samsung LE32R86BD, Vantage HD 7100S
---> Peugeot 206 Black edition
---> Nikdy nedávej na první dojem, zdáni většinou klame
Honza20
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod trent 21. 7. 2010 11:53

nechci tu šířit OT, ale dudlíky to byly nějaké francouzské pro konkrétní lahvičku. Právě ty latexové.
Na dva díly vodíku, vždy jeden díl kyslíku. To je nápoj pro bohy, postaví tě na nohy.
trent
NightWriter
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 7. 2010 15:39

trent píše:To sice být problém může být, ale né takový aby to bránilo ve vrácení zboží. Jinak to přeci nezjistíš, že se nehodí, když to nerozbalíš. Něco poddobného na mě zkoušela prodavačka kdesi v puntanele, kdy jsem šel vrátit dva dudlíky(cca za 300,-) na lahvičku, protože byly příliš velký. Že jsem to rozbalil a že co s tím? Tak jsem jí řekl, že kdybych to nerozbalil, tak nezjistím, že se tam nevejdou. Nakonec to uznala. myslím, že to jen zkouší.



Pokud jsi zboží zakoupil v kamenném obchodě, prodejfi žádná povinnost vzít zpět nevyhovující zboží nevzniká.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza20 21. 7. 2010 16:30

Teďka mi volali z té firmy a řekli mi,že to zboží ode mě nepřevezmou a že si klidně mohu stěžovat na ČOI.Jelikož jsem otevřel krabici,tak společnost Velux to od nich už nevezme zpět a potom jim to tam leží na skladě.
---> HP EliteBook 8540w
---> Samsung Galaxy S3, Note II
---> LCD TV Samsung LE32R86BD, Vantage HD 7100S
---> Peugeot 206 Black edition
---> Nikdy nedávej na první dojem, zdáni většinou klame
Honza20
Čtenář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 21. 7. 2010 23:11

Zašli jim to doporučeně zpět a pokud ti balík nepřevezmou, tak podej stížnost na ČOI - ti ti však peníze nevymohou, pokud ani kontrola ČOI s nimi nehne, budeš muset záležitost řešit soudní cestou.
iwigirl
VIP uživatelka
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aquarkko 22. 7. 2010 09:56

teda tohle se mi stát, tak bych jim tam rozmlátila jejich rolety...
Think for your fucking yourself. (Mark Barney Greenway)
aquarkko
Legenda
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 6. 12. 2010 22:45

Jak je to s tímto ustanovením aktuálně?

Kupující má právo na vrácení zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho převzetí. Pokud této možnosti využije, zavazuje se uhradit provozovateli poplatky spojené s dodáním zboží.


Nebylo to tak, že si prostě něco objednám, zaplatím kupní cenu, částku za dodání a v případě vrácení tak učiním na vlastní náklady. Žádné další poplatky nemá nárok po mé osobě chtít.

Díky za info.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 9. 12. 2010 10:27

Prodávající má vrátit cenu zboží. Pokud si účtuje přepravní náklady, tak ty jdou za zákazníkem stejně tak poštovné, které zaplatí zákazník při odeslání zboží zpět prodejci.

Vrácení zboží není reklamace, čili zákazník nemá nárok na náhradu nákladů, které s tímto krokem učiní. V případě reklamace je úhrada souvisejících nákladů pochopitelně na prodávajícím.
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 9. 12. 2010 19:44

Sloniku díky. Tudíž ... jestli to chápu správně pak ... objednám zboží (pro příklad za 1000,-Kč), zaplatím dobírkou jeho cenu, ale i cenu přidanou za zabalení, dopravu (pro příklad 99,-Kč) atp. Zboží se rozhodnu do 14 dnů vrátit. Dostanu tedy zpět 1000,-Kč a nikdo mně, samozřejmě, neuhradí mé náklady na přepravu zboží k prodejci zpět, ale ani nevrátí zpět peníze již uhrazené za poštovné a balné při dodání výrobku (99,-Kč).

Tímto jsme ale vyřízeni - žádné další náklady si prodejce nemá právo naúčtovat. ANO :?:

Takto jsem si vše představoval a myslel, že by mělo být správně, tedy v souladu s platnou právní úpravou.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků